Rozpoczęła się akcja „Razem bezpieczniej w szkołach” – Portal PR - 24PR




Rozpoczęła się akcja „Razem bezpieczniej w szkołach”

13.10.2010 Kategoria: INTERNET, Kampania, Social media. Autor: ipis

W październiku na portalu Facebook trwa akcja Goodyear Truck „Razem bezpieczniej w szkołach”. Celem konkursu jest podniesienie bezpieczeństwa dzieci na drogach. Na potrzeby akcji przygotowano 3 tys. kamizelek odblaskowych, które dzięki aktywności fanów profilu Goodyear Truck w portalu społecznościowym Facebook trafią do szkół podstawowych w całej Polsce.

Które ze szkół otrzymają kamizelki zależy tylko i wyłącznie od fanów Goodyear Truck. W konkursie wygrać mogą zarówno szkoły, które zgłaszane mogą być przez fanów jak i sami fani. Szczegóły i sposób uczestnictwa w konkursie znajdują się na Facebookowym profilu Goodyear Truck: http://www.facebook.com/GoodyearTruck.

Organizatorzy przewidzieli dwie drogi dojścia do wygranej dla danej szkoły. Pierwsza to zgłoszenie szkoły do konkursu przez jednego z fanów i poprawne odpowiadanie na pytania dotyczące bezpieczeństwa. Osoba która najlepiej poradzi sobie z pytaniami przez cały tydzień wygrywa kamizelki dla siebie, a także dla szkoły, którą zgłosiła.

Drugim sposobem jest zgłoszenie szkoły i zdobycie największej ilości głosów fanów („lubię to”). Po czterech tygodniach sporządzony zostanie ranking szkół, które uzyskały ich najwięcej, a pierwszych 5 szkół zostanie nagrodzonych.

„Niezależnie od tego, czy poruszamy się pieszo, rowerem czy samochodem, teraz możemy przyczynić się do zwiększenia bezpieczeństwa na polskich drogach, zwłaszcza wśród osób ze szkół do których chodzą nasi najbliżsi. Przy użyciu nowoczesnych form komunikacji jakimi są portale społecznościowe chcemy zachęcić wszystkich, którzy pragną zadbać o bezpieczne drogi w Polsce” – powiedział Mirosław Kubicki, Młodszy Menedżer Opon Ciężarowych, Rolniczych i Przemysłowych Grupy Goodyear Polska.

Za pomocą nowych mediów Goodyear Truck chce edukować, promować pasje oraz nawiązać dialog z internautami. Profil na Facebooku oraz YouTube mają na celu odpowiedzieć na oczekiwania zarówno młodych ludzi jak i wszystkich tych, którzy są związani z branżą transportową: od zarządzających flotami transportowymi po kierowców samochodów ciężarowych i pasjonatów.

W profilu pod nazwą „Goodyear Truck” obok konkursu, miłośnicy pojazdów ciężarowych, motoryzacji i klienci Goodyeara znajdą informacje o produktach, ciekawostki z życia firmy, branży transportowej, a także porady i wskazówki dotyczące opon ciężarowych oraz ich prawidłowego użytkowania. Na swoich profilach Goodyear promuje także bezpieczną i rozsądną jazdę.

Profile „Goodyear Truck” można znaleźć pod adresami:
www.youtube.com/user/GoodyearTruck i
www.facebook.com/GoodyearTruck.

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio w USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 57 zakładach w 23 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 69 tys. pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

Źródło: ALERT MEDIA Communications

Podobne wpisy:

Tagi: , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.