Schulz wypromuje Mitsubishi ASX – Portal PR - 24PR




Schulz wypromuje Mitsubishi ASX

28.10.2010 Kategoria: Agencje PR, Kampania. Autor: ipis

Agencja Schulz Brand Friendly realizuje dla MMC Car Poland kampanię wprowadzającą na rynek najnowszy model samochodu Mitsubishi ASX.

Producent samochodów Mitsubishi, współpracujący z Schulz Brand Friendly od 3 lat, zlecił agencji stworzenie kompleksowej kampanii ATL dla najnowszego modelu ASX. Model ten uzupełnia ofertę pojazdów osobowych o nowy, kompaktowy crossover. Ideą kampanii jest podkreślenie japońskiego rodowodu auta, jego nowoczesności oraz ekonomiczności. Japoński wzór doskonałości ma być konkurencją dla Nissana Quashquai.

W telewizji pojawi się 30 sekundowy spot. Odsłony kampanii zobaczyć można w stacjach ogólnopolskich, pakiecie Discovery oraz w prasie lifestylowej i opiniotwórczej. Również widzowie kin zobaczą najnowszy spot na dużym ekranie.

Źródło:

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.