Zgłoszenia do Konkursu MIXX-Awards 2010 – Portal PR - 24PR




Zgłoszenia do Konkursu MIXX-Awards 2010

07.10.2010 Kategoria: EVENT, Marketing internetowy. Autor: ipis

W ramach konkursu kreatywnego MIXX-Awards 2010, członkowie Zarządu i dyrektor generalny IAB Polska przyznają nagrody w trzech kategoriach specjalnych: Człowiek, Marketer i Agencja roku. Są to wyróżnienia za ponadprzeciętne dokonania w dziedzinie marketingu internetowego w minionym roku. Przedstawiamy wszystkich zgłoszonych w tych kategoriach.W tegorocznym konkursie MIXX-Awards przyznane zostaną trzy nagrody specjalne za dokonania w minionym roku w dziedzinie marketingu internetowego. Nagrody zostaną przyznane w kategoriach: Człowiek roku, Marketer roku i Agencja roku.

W kategorii „Człowiek roku” zgłoszonych zostało czterech kandydatów: Marcin  Woźniak (ARBOinteractive), Andrzej Garapich (PBI), Anna Sakowicz (Mindshare) i Tomasz Rzepniewski (Mediaedge:cia). To indywidualne wyróżnienie przyznawane jest za ponadprzeciętne zasługi dla interaktywnego marketingu i reklamy podczas trwania kariery.

Zgłoszonych w kategorii „Marketer roku” jest aż jedenaście firm: ING Bank Śląski, Unilever, Polkomtel, Danone, Ferrero, HP, Volvo, Nestle/Gerber, Netia, mBank, Renault. Nagrodę otrzyma firma, której działania przyczyniają się znacząco do rozwoju branży i podnoszą poprzeczkę w dziedzinie marketingu interaktywnego.

W kategorii „Agencja roku” o nagrodę ubiegają się: OMD Poland, Mediadirection OMD, Pride&Glory, adKing, Heureka, Mindshare, Tribal DDB. Nagrodę otrzyma ta agencja, której działania stanowią drogowskaz dla branży i innych agencji działających na rynku.

Listę nominowanych we wszystkich kategoriach poznamy 18 października br.

Nagrodzonych wyłoni Jury składające się z członków Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Są to: Prezes Zarządu Piotr Kowalczyk (Grupa Onet.pl), Małgorzata Lakowska (ARBOmedia Polska), Jakub Szcześniak (INTERIA.PL), Szymon Szmigiel (Wirtualna Polska), Maciej Wicha (Agora), Jarosław Rawicki (Redefine), Krzysztof Sobieszek (Nasza Klasa) oraz Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska.

Więcej o konkursie MIXX-Awards na stronie: www.mixx-awards.pl

Źródło: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.