Donata Adamczyk dla Portalu 24PR.pl – Portal PR - 24PR




Donata Adamczyk dla Portalu 24PR.pl

16.11.2010 Kategoria: INFOPR. Autor: ipis

Grupa G24, znana z prowadzenia kampanii promujących golfa, podjęła decyzję o rozszerzeniu własnej oferty produktowej. W ten sposób powstały spółki Gmotion oraz Tuba PR. O planach związanych z agencją Tuba Public Relations z Donatą Adamczyk, Dyrektorem Event & PR w Grupie G24, rozmawiał Maciej Misiąg – redaktor Portalu 24PR.pl.

24PR.pl: Kiedy powstał pomysł stworzenia agencji Tuba PR?

Donata Adamczyk: Niedawno, bo w tym roku. Zaczynaliśmy od obsługi PR wydarzeń golfowych, ale zauważyliśmy, że klienci zaczęli zlecać nam public relations innych wydarzeń, a potem kompleksowe działania. Postanowiliśmy stworzyć osobną markę, która będzie przypisana do tej działalności. Nowe podmioty Tuba PR i agencja Gmotion, odpowiedzialna za organizację imprez, tworzą bardziej czytelną ofertę naszej firmy.

24PR.pl: Kto wszedł w skład agencji?

D.A.: Osoby, które dotychczas zajmowały się PR w ramach Grupy G24, posiadające doświadczenie i predyspozycje do pracy w tym zespole. Od lat wydajemy własne pismo golfowe, mamy więc ludzi, którzy sprawnie posługują się piórem. Stanowisko PR Managera objęła Joanna Drużba, która jednocześnie pełni funkcję Redaktor Naczelnej „Golf&Roll”. Mamy też osoby, które specjalizują się w mediach elektronicznych, social media, czy tworzeniu stron www. Od lipca dołączyłam do zespołu, koordynuję pracę agencji Tuba PR i Gmotion – wyspecjalizowanej w organizacji eventów. Chcemy, by te dwa podmioty wspierały się nawzajem i uzupełniały w działaniach.

24PR.pl: Czy planowane są wzmocnienia personalne zespołu?

D.A.: Oczywiście – jesteśmy nastawieni na rozwój. Rozszerzenie zespołu to tylko kwestia czasu i odpowiedzi na wzrastające zapotrzebowanie rynkowe. W naszym zespole znajdzie się miejsce dla ludzi z bogatą wyobraźnią i swobodną umiejętnością jej komunikowania.

24PR.pl: Grupa G24, która powołała Tubę PR do życia, prowadzi obsługę wydarzeń golfowych. Czym różnią się kampanie związane ze sportem od tradycyjnych, np. promujących kosmetyki?

D.A.: Z założenia różnią się jedynie drogami dotarcia – inne media branżowe, ewentualnie metody przekazu. Sport większości z nas kojarzy się dobrze, to rywalizacja, emocje, dynamizm. I na takich emocjach trzeba w kampaniach sportowych bazować. Firmy chcą być utożsamiane ze sportem, chcą wspierać różne dyscypliny. W przypadku golfa, kampanie były o tyle trudne, że informowaliśmy o sporcie, który dla większości Polaków jest kompletnie nieznany.

24PR.pl: Promocja sportu w Polsce wciąż jeszcze należy do rzadkości. Dlaczego warto w tej branży prowadzić kampanie?

D.A.: Na przykładzie golfa, wiemy, że warto. Prowadziliśmy akcje popularyzacji tego sportu wśród Polaków. Dzięki PlayGolf, akcji naszej i Polskiego Związku Golfa, wiele osób dowiedziało się, że w Polsce istnieją pola golfowe, że w golfa nie grają tylko bogaci biznesmeni, ale całe rodziny. Sport budzi emocje i pozytywne skojarzenia, a przez to jest doskonałą platformą do popularyzacji marek. Firmy coraz częściej wykorzystują możliwości marketingowe, jakie daje. W Polsce wciąż mało jest jeszcze firm wyspecjalizowanych w promocji sportu, należymy do nielicznych, ale na pewno warto to rozwijać.

24PR.pl: A w jakim obszarze usługi będzie świadczyć Tuba PR?

D.A: Nasza oferta obejmuje kompleksowe usługi public relations. Sport jest płaszczyzną na której zdobywaliśmy doświadczenie i osiągaliśmy sukcesy, jest naszą specjalizacją, ale to nie jedyny obszar w którym potrafimy sprawnie się poruszać.  Zachęcam do zapoznania się z naszym portfolio i pełną ofertą usług na naszych stronach  www.tubapr.pl i www.gmotion.pl.

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.