End Year Promotion 2010 – kampania marketingowa marki Nespresso – Portal PR - 24PR




End Year Promotion 2010 – kampania marketingowa marki Nespresso

10.11.2010 Kategoria: Kampania, MARKETING. Autor: ipis

W dniach od 1.11.2010 r. do 16.01.2011 r. za zakup wybranego ekspresu Nespresso, konsument otrzyma kupon o wartości 180 zł do wymiany na kawę i akcesoria.

Nespresso, światowy pionier i lider w sektorze najwyższej jakości kawy porcjowanej, wprowadza promocję obejmującą działania merchandisingowe, degustacje kawy i vouchery konsumenckie. Działania prowadzone są we wszystkich punktach w Polsce prowadzących sprzedaż maszyn Nespresso, w tym w sieciach Media Markt, Saturn, w sklepach Duka, Villeroy & Boch, Home & Cook oraz w butiku Nespresso przy ul. Nowy Świat 47 w Warszawie.

W dniach od 1.11.2010 r. do 16.01.2011 r. za zakup każdej maszyny z asortymentu Nespresso, konsument otrzyma specjalny kupon o wartości 180 zł do wymiany na kawę i akcesoria (przy zakupie ekspresu Essenza Manual, wartość kuponu równa się 120 zł). Kampanii towarzyszą degustacje kawy Nespresso w wybranych punktach sprzedaży. To szansa dla konsumenta, aby zapoznać się z całą ofertą marki. Wszystkie działania skupione są na kompleksowym wsparciu sprzedaży, z naciskiem na zakupy impulsowe.

Aby zwiększyć sprzedaż oraz poprawić widoczność marki, Nespresso wdraża także kompleksowy program reklamowy obejmujący internet.

Źródło: Nestle Polska

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.