Euro RSCG dla Durex i Scholl – Portal PR - 24PR




Euro RSCG dla Durex i Scholl

23.11.2010 Kategoria: Reklama. Autor: biuro prasowe

Sieć Euro RSCG Worldwide została zwycięzcą globalnego przetargu na obsługę reklamową marek Durex i Scholl, należących do międzynarodowego koncernu Reckitt Benckiser.

Zwycięstwo jest efektem globalnej strategii „Digital at Core” wprowadzonej w strukturach sieci reklamowej na całym świecie.

Z pozostałymi markami z portfolio Reckitta Benckisera Euro RSCG Worldwide współpracuje na poziomie globalnym od 2006 roku.

Źródło: Euro RSCG Sensors

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.