G24 wychodzi poza pole golfowe… – Portal PR - 24PR




G24 wychodzi poza pole golfowe…

05.11.2010 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Grupa G24, znana wśród golfistów pod marką Golf24, wychodzi poza zielone pole, rozszerzając ofertę o projekty niegolfowe i PR w ramach spółek Gmotion oraz TubaPR.

„Od blisko 7 lat mamy przyjemność pracować dla największych światowych i polskich marek. Wraz z rozwojem tej współpracy, w ostatnich latach systematycznie otrzymujemy od Klientów kolejne niegolfowe zadania. Stąd formalizacja tych działań w postaci nowych brandów” – mówi Jacek Gulmantowicz, Prezes G24 Group.

Gmotion zajmuje się uatrakcyjnieniem formuły spotkań na polu golfowym i organizacją imprez niezwiązanych z tym sportem. W ofercie firmy znajdują się także m.in. imprezy scenariuszowe i korporacyjne, konferencje i wydarzenia specjalne.

TubaPR realizuje projekty marketingowe i kampanie public relations. Zajmuje się również wsparciem medialnym wydarzeń organizowanych przez Gmotion oraz Golf24.

„Firma dysponuje ogromnym potencjałem, praktycznie niewykorzystywanym poza sezonem gry w golfa. Postanowiliśmy to zmienić. Golf uczy przecież konsekwentnego podejmowania nowych wyzwań” – mówi Donata Adamczyk, Dyrektor Event & PR w Grupie G24.

G24 Group Sp. z o.o., funkcjonując w Polsce od 7 lat, ugruntowała sobie wysoką pozycję na krajowym rynku golfowym. Obecnie skupia wiele marek, w tym wiodącą Golf24. Z usług i produktów G24 dotychczas korzystały takie firmy jak: Deutsche Bank, Bank Millenium, Citi Handlowy, BMW, DHL, IBM, Audi, Canon, Samsung, PricewaterhouseCoopers, Euler Hermes, Dr Irena Eris, TUI, TAG Heuer, Intermoda, Lexus, Ferrari, Maserati, Volvo, Stroer, Omega, Rolex i wiele innych wiodących marek.

www.gmotion.pl

www.tubapr.pl

Joanna Drużba

PR Manager / G24 Group

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.