Garden of Words rozkręca Tesco dla Szkół – Portal PR - 24PR




Garden of Words rozkręca Tesco dla Szkół

09.11.2010 Kategoria: INFOPR, Kampania. Autor: ipis

Garden of Words na zlecenie firmy Tesco Polska realizuje ósmą edycję programu edukacji ekologicznej Tesco dla Szkół. Umowa obejmuje organizację konkursu „Ekomania Filmowania” skierowanego do uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz prowadzenie biura prasowego programu.

Tesco dla Szkół to program z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu realizowany przez Tesco Polska. Tegoroczna edycja programu przyjęła formę ekologiczno-filmowego konkursu „Ekomania Filmowania”, który jest jednocześnie niecodzienną i inspirującą lekcją ekologii. Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody – 30 nowoczesnych pracowni multimedialnych, setki przenośnych odtwarzaczy DVD i wycieczki zagraniczne. Celem Tesco dla Szkół jest pokazanie dzieciom, że ekologiczne rozwiązania to prosty sposób na ochronę środowiska naturalnego, a ich rodzicom, że ekologia może być opłacalna również dla nich.

W ramach umowy agencja Garden of Words pozyskała i koordynuje współpracę z partnerami programu Tesco dla Szkół – Fundacją Partnerstwo dla Środowiska oraz Głosem Nauczycielskim i ekspertami pełniącymi funkcję członków Jury konkursu „Ekomania Filmowania” – Tomaszem Zubilewiczem, Małgorzatą Ohme, psychologiem oraz Mirosławem Jakubikiem, operatorem i montażystą filmowym. Garden of Words odpowiada za organizację konkursu, w tym przygotowanie jego regulaminu, materiałów informacyjnych i instruktażowych dla jego uczestników oraz aktywną komunikację ze szkołami podstawowymi i gimnazjalnymi. Agencja prowadzi także biuro prasowe programu Tesco dla Szkół. Ze strony Garden of Words za projekt odpowiada Iwona Stępień, Senior Account Executive. Ze strony Tesco projekt prowadzą Beata Rożek, Menadżer ds. CSR  i Justyna Janawa, Kierownik ds. Komunikacji Wewnętrznej.

Program Tesco dla Szkół jest kolejnym projektem z zakresu CSR powierzonym agencji Garden of Words. W portfolio realizowanych przez agencję projektów z tego obszaru są m.in. kampanie informacyjne Życie po mastektomii oraz Mleczny Start wspiera Super Mamy i programy Podziel się Posiłkiem oraz Moje Silne Drzewo.

Więcej szczegółów: www.tescodlaszkol.pl

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.