Herbaciany Schulz – Portal PR - 24PR




Herbaciany Schulz

29.11.2010 Kategoria: Agencje reklamowe, Kampania. Autor: biuro prasowe

Producent herbat owocowych Vitax wychodzi naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom  klientów. Kampanię ATL przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, która jest również autorem poprzedniego spotu dla linii Vitax Superfruits.

Aby umocnić swoją pozycję rynkową, marka Vitax zleciła agencji Schulz stworzenie 30 sekundowego filmu reklamowego o charakterze wizerunkowym. Głównym założeniem było wyróżnienie herbat Vitax na tle konkurencji, poprzez podkreślenie witalności oraz radości jaką daje ona w życiu. W reklamie pojawia się nowe logo marki oraz odświeżone opakowania.

Produkcja była realizowana w wielu lokalizacjach i w krótkim okresie czasu, przez co wymagała doskonałej organizacji pracy całego zespołu. Reklamę można zobaczyć od 22. listopada w TVP, Polsat, TVN, pakiecie AT Media. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD.

W 2010 roku na półce pojawiają się nie tylko nowe opakowania herbat marki Vitax, ale także nowe, niezwykłe, charakterystyczne dla tej marki kompozycje smakowe.

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.