Kampania reklamowa PKO BP – Portal PR - 24PR




Kampania reklamowa PKO BP

08.11.2010 Kategoria: Kampania, Reklama. Autor: ipis

PKO Bank Polski zakończył postępowanie przetargowe na wybór domu mediowego i wiodącej agencji reklamowej. Wybrano Universal McCann i agencję DDB.

W celu wsparcia sprzedaży produktów i usług PKO Banku Polskiego dom mediowy Universal McCann będzie świadczyć usługi w zakresie obsługi medialnej kampanii reklamowych oraz działań o charakterze wizerunkowym i informacyjnym.

Umowa została podpisana na rok – Universal McCann zacznie obsługiwać Bank od stycznia 2011 roku. Do tego czasu Bank będzie korzystał z usług dotychczasowego domu mediowego – Zenith Optimedia Group.

W wyniku przetargu od listopada br. przez okres dwóch lat za opracowanie strategii komunikacji odpowiada agencja DDB. W ramach podpisanej umowy jej działania obejmują przygotowywanie kampanii marketingowych w kanałach ATL i BTL. Agencja świadczyć będzie usługi reklamowe, promocyjne i marketingowe, obejmujące opracowanie projektów kreatywnych oraz nadzór nad produkcją materiałów reklamowych.

Agencją wspomagającą została Testardo Gram należącą do Grey Group Polska. Agencja obsługiwała Bank przez dwa lata – do czerwca 2010 roku. PKO Bank Polski zdecydował o kontynuacji współpracy na kolejne dwa lata.

Źródło: PKO BP

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.