Katarzyna Gniewkowska twarzą kosmetycznej marki Pani Walewska – Portal PR - 24PR




Katarzyna Gniewkowska twarzą kosmetycznej marki Pani Walewska

30.11.2010 Kategoria: Kampania, Reklama. Autor: biuro prasowe

W  grudniu rusza kampania reklamowa marki Pani Walewska pod hasłem „Ponadczasowe piękno” o charakterze wizerunkowo-produktowym. Działania mają na celu odświeżenie wizerunku marki oraz poszerzenie (odmłodzenie) grupy użytkowniczek poprzez promocję nowych serii pielęgnacyjnych Pani Walewska w wersji Chic oraz Gold. Ambasadorką kosmetycznej marki została Pani Katarzyna Gniewkowska, znana aktorka teatralna i filmowa.

Kampania reklamowa z wykorzystaniem wizerunku Pani Katarzyny Gniewkowskiej zaplanowana jest  do listopada 2011 roku. Działania reklamowe i PR będą prowadzone głównie w wybranych magazynach prasowych skierowanych do kobiet oraz w internecie. Akcji towarzyszyć będą wybrane działania BTL adresowane do detalistów i konsumentów. Za strategię kampanii oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu Spółki.

Pani Walewska to legendarna polska marka kosmetyczna, która w przyszłym roku będzie obchodziła jubileusz 40-lecia istnienia. Marka od lat posiada lojalne grono klientek oraz duży potencjał, który chcielibyśmy należycie wykorzystać. Kampania reklamowaPonadczasowe piękno – w której występuje Pani Katarzyna Gniewkowska ma na celu odmłodzenie wizerunku tej marki, a także promocję najnowszych serii pielęgnacyjnych Pani Walewska Chic oraz Pani Walewska Gold, które stworzyliśmy specjalnie dla kobiet dojrzałych. Liczymy, że ta pierwsza w historii marki kampania promocyjna  spotka się z zainteresowaniem ze strony naszych obecnych i przyszłych klientek, a także umocni wizerunek i pozycję marki Pani Walewska w kategorii pielęgnacji twarzy” – powiedziała Urszula Pierzchała, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży.

W grudniu na sklepowych półkach pojawią się nowości pielęgnacyjne sygnowane marką Pani Walewska. Wyjątkowy charakter obu serii podkreślają oryginalne i eleganckie opakowania, a doskonałym uzupełnieniem są perfumy oraz dezodorant.

„Linia Pani Walewska Chic to dwa nowe kremy intensywnie liftingujące i pielęgnujące skórę dojrzałą pań po 40. roku życia. Receptury preparatów zostały oparte na nowoczesnych składnikach aktywnych, które szybko  i skutecznie poprawiają wygląd cery dojrzałej. Z kolei linia Pani Walewska Gold to ekskluzywne kosmetyki intensywnie pielęgnujące skórę bardzo dojrzałą, przeznaczone dla pań po 50. roku życia. Preparaty oparte na wyjątkowych składnikach aktywnych tj. złoto koloidalne i ekstrakt z orchidei pobudzają witalność skóry, działają ujędrniająco, nawilżająco oraz przeciwzmarszczkowo” – powiedziała Małgorzata Włodarczyk, Senior Brand Manager odpowiedzialna za markę Pani Walewska.

Pani Walewska to jedna z najbardziej znanych marek kosmetycznych w Polsce, wprowadzona na rynek w 1971 roku przez krakowską fabrykę Miraculum. Nazwa pochodzi od nazwiska Marii Walewskiej, polskiej arystokratki żyjącej na przełomie XVIII i XIX wieku, w której zakochał się Napoleon Bonaparte. Inspiracją do powstania serii była popularna komedia kostiumowa z 1966 roku pt. „Marysia i Napoleon” w reżyserii Leonarda Buczkowskiego, w której główne role zagrali Beata Tyszkiewicz (Pani Walewska) oraz Gustaw Holoubek (Napoleon Bonaparte). Produkty Pani Walewska – ikona damskich kosmetyków okresu PRL i namiastka luksusu – od początku cieszyły się dużą popularnością nie tylko w Polsce lecz także w krajach byłego bloku wschodniego. Dzisiaj dostępne są m.in. w Rosji, Ukrainie, Litwie, Bułgarii czy Białorusi.

Źródło: miraculum

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.