Maoam w rozgrywkach Legia Cup 2010 – Portal PR - 24PR




Maoam w rozgrywkach Legia Cup 2010

05.11.2010 Kategoria: EVENT. Autor: ipis

Dnia 6 i 7 listopada odbędą się rozgrywki Legia Cup 2010 organizowane przez Fundację Akademia Piłkarska Legia Warszawa. W tegorocznym turnieju wezmą udział dziecięce drużyny słynnych europejskich klubów – CSKA Moskwa, Leeds United, Herthy Berlin, Sparty Praga i MSK Żilina. Współorganizatorem tego wyjątkowego sportowego wydarzenia jest marka Maoam.

– Współpraca z Fundacją Akademia Piłkarska Legia Warszawa daje nam możliwość wsparcia wspaniałej inicjatywy – mówi Mari Kochalska, Członek Zarządu Haribo Sp. z o. o. Piłka nożna to nie tylko sport, ale również zabawa i nauka współpracy w drużynie. Wartości tych nie sposób przecenić. Z pomocą marki Maoam chcemy rozwijać talenty sportowe dzieci i młodzieży, zachęcamy ich do aktywnego spędzania wolnego czasu – dodaje Maria Kochalska.

Maoam konsekwentnie angażuje się w kampanie promujące aktywny styl życia i uprawianie sportu przez dzieci i młodzież. Trenując ze wsparciem Maoam młodzi piłkarze uczą się, jak tworzyć zespół i jednocześnie świetnie się bawią, uprawiając ulubiony sport. W zeszłym roku marka Maoam wzięła udział w organizacji „Turnieju Stolic Europejskich” Legia Cup 2009, na który przyjechało osiem drużyn z Polski i zagranicy.

Również podczas Legia Cup 2010 na fanów piłki nożnej czekają silne sportowe emocje. W rozgrywkach wezmą udział chłopcy z rocznika 2000 i młodsi. Firma Haribo, właściciel marki Maoam jest oficjalnym sponsorem drużyny Akademii Piłkarskiej rocznik 2001, a logo firmy widnieje na specjalnych koszulach meczowych drużyny. Na najlepszych zawodników Legia Cup 2010 czeka niezwykła nagroda – mecz z piłkarzami pierwszego zespołu Legii Warszawa.

Źródło: Ad Publica

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.