Outdoor w wersji eko – trwa ekologiczna autopromocja Cityboard Media – Portal PR - 24PR




Outdoor w wersji eko – trwa ekologiczna autopromocja Cityboard Media

22.11.2010 Kategoria: Ekologia. Autor: admin

Trwa kampania Cityboard Media promująca ekoplakat. Autopromocyjne plakaty wydrukowane na ekoplakacie od kwietnia zmieniają miasta i lokalizacje, udowadniając tym samym zalety najnowszego produktu z portfolio firmy.

W ramach kampanii, która ruszyła w kwietniu br., 40 autopromocyjnych plakatów zmienia miasta i lokalizacje. Wyjątkowa trwałość zarówno samego materiału, jak i barw eksponowanego na nim layoutu, umożliwia wielokrotne wykorzystywanie jednego plakatu i możliwość zorganizowania „kampanii wędrującej”. Taki właśnie charakter ma trwająca od kilku miesięcy kampania autopromocyjna ekoplakatu. Oprócz cech podłoża do druku umożliwia ją także specjalny system montażu ekoplakatu: za pomocą uchwytów, bez użycia kleju i wody. – Stosowanie ekoplakatu w reklamie zewnętrznej to liczne korzyści: tak dla środowiska jak i klienta, który decyduje się na to rozwiązanie. Wielokrotny użytek plakatu to oszczędność kosztów – ale także oszczędność energii i materiałów potrzebnych do wyprodukowania materiału promocyjnego. Ponadto, dzięki odporności na działanie czynników zewnętrznych, reklama zachowuje swój pierwotny wygląd przez cały okres ekspozycji, a to wpływa korzystnie zarówno na percepcję reklamy jak i wizerunek klienta – tłumaczy Marta Bryła, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

Ekoplakaty autopromocyjne można było do tej pory zobaczyć w Warszawie i Poznaniu. Obecnie eksponowane są we Krakowie.

Cityboard Media – lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym. W 2009 r. firma po raz czwarty zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska. W lutym 2009 otrzymała również nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku.
Cityboard Media Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.