Polscy marketerzy równie dobrzy jak brytyjscy – Portal PR - 24PR




Polscy marketerzy równie dobrzy jak brytyjscy

15.11.2010 Kategoria: Kariera. Autor: admin

Ostatnia sesja egzaminacyjna Królewskiego Instytutu Marketingu w Londynie, która miała miejsce w czerwcu 2010, po raz kolejny udowodniła, iż polscy marketerzy nie mają się czego wstydzić, a wręcz przeciwnie – mają sporo powodów do dumy. Osoby przystępujące do egzaminów w Polsce uzyskały ponad 93-procentową zdawalność, porównywalną jedynie z wynikami uzyskiwanymi w Wielkiej Brytanii.

Jest to wynik ponadprzeciętny w skali światowej, biorąc pod uwagę, że prowadzone w ponad 130 krajach świata, w tym w Polsce, egzaminy nie należą do najłatwiejszych. Zdawalność tych egzaminów na całym świecie waha się od 40 do 50 procent.

Certyfikaty profesjonalizmu w dziedzinie marketingu wydawane przez Królewski Instytut Marketingu w Londynie – The Chartered Institute of Marketing – należą do najbardziej prestiżowych na świecie. Swoją renomę zawdzięczają profesjonalnemu przygotowaniu i prowadzeniu programu, a także niezwykłej dbałości o utrzymanie wysokich standardów jakości, w tym jakości egzaminowania. Dodatkową zaletą programów jest połączenie aspektów teoretycznych z praktyką – obok niezbędnej wiedzy marketingowej i biznesowej,

program w praktyczny sposób uczy jak skutecznie planować, zarządzać i realizować proces marketingowy w przedsiębiorstwach.

W Polsce istnieją cztery instytucje prowadzące programy szkoleniowe przygotowujące do egzaminów CIM.

Jedną z nich jest firma questus, która jest jednocześnie Akredytowanym Centrum Egzaminacyjnym The Chartered Institute of Marketing. Trenerzy firmy questus już od ponad 11 lat przygotowują polskich marketerów do tych prestiżowych egzaminów w dziedzinie marketingu, uzyskując zawsze ponadprzeciętne wyniki egzaminów.

O Królewskim Instytucie Marketingu (www.cim.co.uk)
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 60 000 członków. Ponad 150 000 osób na całym świecie posiada dyplomy CIM. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing jest obecny w 134 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku. Podstawowy profil działalności CIM to certyfikacja zawodowa marketerów poprzedzona egzaminami prowadzonymi w jednolitej formie i w tym samym czasie w skali światowej. Działalność CIM obejmuje ponadto badania naukowe, publikacje i popularyzację wiedzy marketingowej.

O questusie (www.questus.pl)
Questus, jako profesjonalne centrum szkoleniowe, postawił sobie ambitny cel zmiany perspektywy biznesu poprzez budowanie relacji i społeczności, wspieranie rozwoju profesjonalnego i intelektualnego ludzi biznesu i tworzenie narzędzi edukacji biznesowej. Zadania te realizowane są poprzez szereg projektów szkoleniowych, eventów, konferencji

biznesowych, spotkań Best Practice, Academię questusa (www.akademia.questus.pl) oraz, jako Akredytowane Centrum Królewskiego Insytutu Marketingu (CIM), również międzynarodowe certyfikaty profesjonalne CIM i CAM.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.