PR FORUM 2010 – Jak zmienił się świat pod wpływem social media? – Portal PR - 24PR




PR FORUM 2010 – Jak zmienił się świat pod wpływem social media?

02.11.2010 Kategoria: Agencje PR, konferencje, Social media. Autor: ipis

25 listopada w warszawskim hotelu InterContinental odbędzie się kolejna edycja najważniejszego w polskim public relations wydarzenia – PR FORUM. W tym roku całodniowa konferencja poświęcona zostanie roli zintegrowanej komunikacji i możliwościom, jakie dają social media zarówno w budowaniu marki firm, instytucji oraz liderów, jak i sytuacjach kryzysowych.
PR FORUM to jedyne w Polsce spotkanie specjalistów branży PR, które co roku porusza najbardziej aktualną problematykę komunikacji na świecie. Na zaproszenie ZFPR
i magazynu THINKTANK, tegorocznego współorganizatora imprezy, przyjadą do Polski jedni z najwybitniejszych ekspertów komunikacji na świecie. W tym roku dyskutować będą o stale rosnącej sile mediów społecznościowych, które zdominowały komunikację firm w niemal wszystkich krajach.

Jon Silk, Senior Digital Consultant z londyńskiej firmy Waggener Edstrom, który na co dzień doradza największym światowym markom czy Danny Devriendt, Dyrektor Digital Media Europe, Porter Novelli z Brukseli to tylko niektóre nazwiska zagranicznych gości, którzy w tym roku podzielą się swoimi doświadczeniami dotyczącymi takich zjawisk jak Facebook, Twitter czy Blip.

Prawdziwym wyzwaniem dla największych marek na świecie jest obecnie nie tylko dotarcie z informacją do klienta, ale zbudowanie ich długotrwałej lojalności, co bez sprawnych
i obiektywnych narzędzi monitorowania efektów social media jest niemożliwe
– powiedział Jon Silk, gość specjalny PR FORUM 2010.

PR FORUM 2010 będzie również okazją do podsumowania najważniejszych wydarzeń public relations na świecie w mijającym roku. Danny Devrient przedstawi „Top 10” wydarzeń, które jego zdaniem miały istotny wpływ na zmianę komunikacji w ubiegłym roku. Znajdzie się tu między innymi kryzys wizerunkowy BP związany z katastrofą ekologiczną w Zatoce Meksykańskiej.

Podobnie jak w poprzednich latach, konferencja będzie pełniła rolę forum wymiany opinii
i doświadczeń z największymi autorytetami PR na polskim rynku. Wśród prelegentów znaleźli się szefowie redakcji polskich mediów, dziennikarze, prezesi i dyrektorzy największych firm PR oraz firm badawczych. Wykłady i warsztaty zaplanowano z myślą o uczestnikach poszukujących najnowszych trendów oraz praktycznej wiedzy przekazanej przez największych ekspertów rynkowych. Wśród zaplanowanych tematów wykładów i warsztatów są również m.in.: rola PR w kreowaniu wizerunku lidera, zintegrowana komunikacja w budowaniu siły marek w polskich realiach, czy rola Brand PR w czasie kryzysu.

Konferencji jak co roku towarzyszyć będzie uroczysta Gala Konkursu Złote Spinacze 2010, podczas której wyróżnione zostaną najlepsze projekty Public Relations w Polsce. W tym roku
o statuetki walczyć będzie ponad 50 firm i instytucji, które przysłały łącznie 104 zgłoszenia w 15 kategoriach konkursowych.

Organizatorem konferencji, która odbędzie się 25 listopada 2010 roku w hotelu InterContinental w Warszawie jest Związek Firm Public Relations – najważniejsza organizacja branżowa zrzeszająca 32 wiodące w Polsce agencje PR. Partnerem merytorycznym jest magazyn Think Tank, kierowany do wyższej kadry zarządzającej.

Patronat nad wydarzeniami objęli: Polsat News, Radio Pin, Dziennik Gazeta Prawna, Brief, PRoto.pl, MediaRun.pl, Newsline.pl, GoldenLine.pl, Bankier.pl, PRNews.pl, Fundacja InternetPR. Partnerem technicznym jest firma Brill AV Media. Tłumaczenia zapewnia Polska Agencja Tłumaczy. Patronem merytorycznym konkursu Złote Spinacze jest firma doradcza KPMG.

Więcej informacji na temat PR FORUM 2010, program i formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie: www.prforum.pl

Źródło: Związek Firm Public Relations

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.