Skuteczni drwale mBanku znów w akcji – Portal PR - 24PR




Skuteczni drwale mBanku znów w akcji

10.11.2010 Kategoria: Kampania, MARKETING. Autor: ipis

Znani już szerszej publiczności drwale z kampanii Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mBanku będą znów „rąbać” wysokie ceny ubezpieczeń u konkurencji. Rusza kolejna kampania marketingowa związana z ofertą polis OC i AC w mBanku. O skuteczności poprzednich akcji świadczą wyniki sprzedażowe ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku.

Kampania promująca Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych  jest elementem jesiennej ofensywy reklamowej mBanku. Spoty z drwalami można obejrzeć w kanałach ogólnych i  tematycznych, towarzyszyć im będą także działania ambientowe  realizowane na wybranych parkingach zlokalizowanych przy galeriach handlowych. W tworzeniu kampanii udział brała agencja Ambasada Brand Communication oraz Dom Mediowy MPG.

Poprzednia kampania zainteresowała wielu Klientów, którzy w jej trakcie dwa razy częściej dokonywali obliczenia składki OC/AC w mBanku . Ponieważ klienci nie kupują ubezpieczeń pod wpływem impulsu, to efekty wzmożonego zainteresowania są widoczne w kolejnych tygodniach po zakończeniu kampanii – podsumowuje kampanię Piotr Jakubowski, naczelnik wydziału reklamy i zarządzania marką w mBanku. Efektem poprzedniej kampanii jest ponad 30- procentowy wzrost sprzedaży polis oraz dwukrotnie większa liczba internautów, którzy odwiedzili strony poświęcone ofercie – dodaje Jakubowski.

Promocja ubezpieczeń komunikacyjnych tworzonych we współpracy z BRE Ubezpieczenia, jest również elementem obchodów 10-lecia pierwszego internetowego banku w Polsce. Aktywni klienci  banku mogą otrzymać Certyfikat Gwarancji Najniższej Ceny OC/AC, który upoważnia do zwrotu różnicy cenowej między zakupioną w mBanku polisą a tańszą ofertą innego ubezpieczyciela. Gwarancje Certyfikatu obowiązują do 30 maja 2011 r. natomiast klienci posiadający aktywną „Ofertę dla Ciebie” mogą o niego zawnioskować do 15 grudnia br.

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych mBanku, tworzony we współpracy z BRE Ubezpieczenia, oferuje klientom wygodne porównanie i zakup on-line polis OC i AC. W ramach usługi dostępne są produkty: HDI Asekuracja, Benefia (część Vienna Insurance Group) oraz mDirect (oferowane przez BRE Ubezpieczenia TUiR SA). W lutym 2009 r. produkt został doceniony w ramach programu „Najwyższa jakość” i utytułowany mianem „Produktu roku”.

Źródło: mBanku

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.