Żabka wzmacnia marki własne – Portal PR - 24PR




Żabka wzmacnia marki własne

23.11.2010 Kategoria: Marka. Autor: biuro prasowe

W sklepach sieci Żabka i Freshmarket rozpoczął się drugi etap rozwoju segmentu marki własnej. Do końca roku na półkach pojawi się w sumie 200. produktów spożywczych wyprodukowanych dla firmy Żabka Polska S.A., o 30% tańszych od ich brandowych odpowiedników.

Rozwinięte zostaną między innymi takie kategorie jak wędliny, nabiał, słodycze, piwa i słone przekąski, ale także produkty z kategorii convenience food m.in. szeroka oferta chłodzonych dań gotowych i świeżych kanapek oraz dań łatwych do przyrządzenia w domu.

Pierwsze produkty marki własnej wprowadziliśmy w marcu tego roku i po półrocznym doświadczeniu widzimy duży potencjał rozwoju tej kategorii w sektorze convenience. Szacujemy, sukcesywny wzrost kategorii do około 25% – mówi Oskar Fischer, dyrektor departamentu zakupów i członek zarządu Żabka Polska S.A.

Wszystkie produkty będą funkcjonowały pod markami parasolowymi np.: Mleczny Dwór, Tradycyjne Smaki, Top Fish, Max Snack.

Towary marki własnej na bieżąco poddawane są kontroli jakości w akredytowanych laboratoriach Hamilton, Centrum Jakości JARS i Eurocontrol, co gwarantuje znak jakości Q-TEST -WYBRANE ZE SMAKIEM.PL.

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.