Żubr to strzał w 10 – Portal PR - 24PR




Żubr to strzał w 10

05.11.2010 Kategoria: Reklama. Autor: admin

Należące do Kompanii Piwowarskiej piwo Żubr zdobyło najwyższą notę w historii europejskiego panelu degustacyjnego piwa. Polska marka uzyskała maksymalną ocenę – 10 punktów. To gwarancja najwyższej jakości.

Każdego miesiąca najlepsi z najlepszych degustatorów spotykają się w centralach SABMiller (właściciela Kompanii Piwowarskiej), aby używając odpowiednich technik i swoich wyostrzonych zmysłów, dokonać oceny sensorycznej wszystkich produkowanych przez Grupę piw. Do tego celu posługują się uniwersalną dziesięciopunktową skalą. Punktują poszczególne wrażenia sensoryczne, takie jak odczucie słodyczy, goryczy, pełni czy pijalności piwa.

Europejski panel
W październiku w Budapeszcie wśród in¬nych europejskich piw ocenione zostały – jak zwykle – także piwa Kompanii Piwowarskiej, uzyskując bardzo dobre oceny. Jednak to właśnie marka Żubr otrzymała maksymalną ocenę – 10 punktów! Tak wysoki wynik padł w historii panelu po raz pierwszy.

„W historii panelu europejskiego jest to wydarzenie, na które czekaliśmy bardzo długo. Dotąd bowiem najwyższą oceną uzyskaną przez piwo było 9,9 i zawsze ta jedna dziesiąta dzieliła nas od upragnionego ideału” – powiedziała Joanna Wasilewska, Degustator Roku SABMiller i dodała – „Myślę, że jest to ogromna radość dla wszystkich osób pracujących nad produkcją piwa Żubr.”

10 dla Żubra
10 punktów oznacza, że degustowane piwo miało 100 proc. zgodności z profilem, cechowało się doskonałą pijalnością i nie zawierało żadnych niepożądanych zapachów. Tak wysoką i stabilną jakość można osiągnąć tylko dzięki najbardziej restrykcyjnemu przestrzeganiu norm.

„Traktujemy to jako potwierdzenie najwyższej jakości piwa, które tak bardzo pokochali Polacy.” – komentuje Tomasz Brycki, Marketing Manager marki Żubr, i dodaje – „Żubr konsekwentnie od kilku już lat kroczy ścieżką pełną spokoju i harmonii umacniając swoją pozycję rynkową. Jest piwem bardzo dobrze rozpoznawalnym a także niezwykle ciepło odbieranym przez konsumentów. Przyczyną tego sukcesu nie są tylko atrakcyjne dla konsumentów działania marketingowe, np. reklamy telewizyjne czy promocje. Bez odpowiednio dostępnego ale przede wszystkim jakościowo dobrego produktu nie byłoby mowy o stworzeniu tak silnej i zdrowej marki jaką jest Żubr.”

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.