„a-dresik na WP” najlepszą zintegrowaną kampanią marketingową 2010 – Portal PR - 24PR




„a-dresik na WP” najlepszą zintegrowaną kampanią marketingową 2010

10.12.2010 Kategoria: MARKETING. Autor: biuro prasowe

Niestandardowa, ogólnopolska akcja promocyjna „a-dresik (mam) na WP” uznana została przez Akademię Internetu za najlepszą zintegrowaną kampanię marketingową w VI edycji Webstarfestivalu, konkursu promującego strony WWW i sieciowe rozwiązania reklamowe.
Akademia Internetu, złożona z wysokiej klasy specjalistów, laureatów dotychczasowych  Webstarfestivali, przedstawicieli branży internetowej, mediów, przemysłu reklamowego, oceniała m.in. jakość kreatywną kampanii Poczty WP – koncept, przekaz komunikacyjny, rozwiązania graficzne, spójność i komplementarność wykorzystania mediów tradycyjnych
i internetowych.

Nagrodę Webstar Creativ 2010 w imieniu Wirtualnej Polski odebrali wczoraj, podczas uroczystej Gali w warszawskim Teatrze IMKA, Grzegorz Tomasiak, Prezes Zarządu spółki, Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży oraz Tomasz Bączek, Kierownik Działu Marketingu.

Źródło: Wirtualna Polska

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.