Ad Concept wybrana do sprzedaży widgetu PAP nt. Euro 2012 – Portal PR - 24PR




Ad Concept wybrana do sprzedaży widgetu PAP nt. Euro 2012

15.12.2010 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Widget to interaktywna aplikacja flaszowa, prezentująca aktualizowane na bieżąco wydarzenia podczas eliminacji do Euro 2012. Użytkownicy znajdą w niej zapowiedzi i wyniki meczów, aktualne statystyki drużyn, sytuacje w grupach, a także najświeższe wiadomości agencyjne związane z mistrzostwami.

Ad Concept zajmie się sprzedażą powierzchni reklamowej dostępnej w aplikacji oraz tworzeniem strategii kampanii konsumenckich przy wykorzystaniu widgetu.

Monika Chodyra, odpowiedzialna za projekt w Ad Concept, przypomniała, że Euro 2012 to wydarzenie, które w sposób szczególny działa na rynek reklamowy. „Wśród różnorakich kampanii, których będziemy świadkami forma widgetu jest z pewnością wyjątkowym produktem. Jej atrakcyjność podnosi fakt, że widget będzie korzystał z najlepszego źródła informacji jakim są zasoby Polskiej Agencji Prasowej. Jako broker reklamowy czujemy się zaszczyceni, mogąc współpracować z tak zacnym partnerem. Nasi handlowcy i współpracownicy rozpoczęli już rozmowy ze sponsorami mistrzostw” – podkreśliła Monika Chodyra, odpowiedzialna za projekt w Ad Concept.

Źródło informacji: Ad Concept Group

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.