Bank BGŻ i Aviva rozpoczynają strategiczną współpracę – Portal PR - 24PR




Bank BGŻ i Aviva rozpoczynają strategiczną współpracę

20.12.2010 Kategoria: bankowość, Ubezpieczenia. Autor: biuro prasowe

Bank BGŻ i Aviva  podpisały wieloletnią umowę o współpracy w zakresie bancassurance.

Umowa przewiduje, że Aviva będzie dostawcą ubezpieczeń na życie i majątkowych dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm obsługiwanych przez Bank BGŻ. Umowa nie obejmuje ubezpieczeń dla sektora agro.

Klienci Banku BGŻ otrzymają dostosowane do swoich potrzeb ubezpieczenia Aviva, zarówno powiązane z produktami bankowymi, jak również sprzedawane niezależnie. Oferta obejmie bardzo szeroki zakres potrzeb ubezpieczeniowych klientów. Klienci skorzystają na jednolitym i spójnym modelu obsługi, a także na konkurencyjnych cenach ubezpieczeń.

Ubezpieczenia Avivy będą oferowane w ponad 360 placówkach Banku BGŻ oraz za pośrednictwem bankowości internetowej eBGŻ i telefonicznej TeleBGŻ.

Nasze doświadczenia europejskie, w tym polskie, dowodzą, że model długofalowej współpracy banku i ubezpieczyciela jest najbardziej korzystny klientów, a także dla obu partnerów. Współpraca z Bankiem BGŻ – doświadczonym i profesjonalnym partnerem – to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju bancassurance naszej grupy, opartej na tym modelu  – mówi Jacek Koronkiewicz, członek zarządu grupy Aviva w Polsce odpowiedzialny za bancassurance.

Aviva jest największym graczem na rynku bancassurance w Europie – współpracuje z 46 bankami, które łącznie dysponują siecią 21 tys. placówek.

Celem Banku BGŻ jest zapewnienie klientom szerokiej oferty usług finansowych. Mamy nadzieję, że rozszerzenie oferty banku o nowe produkty ubezpieczeniowe oferowane przez lidera rynku bancassurance w Europie jakim jest Aviva, zwiększy naszą konkurencyjność i przyczyni się do dalszego umocnienia pozycji banku na rynku. – powiedział Witold Okarma, wiceprezes zarządu Banku BGŻ. W ramach tego modelu współpraca z doświadczonym partnerem ubezpieczeniowym jest kluczowa z punktu widzenia jakości produktów i obsługi klienta – dodał W. Okarma.

Źródło: Bank BGŻ

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.