Hyundai przedłuża współpracę z FIFA na 2018 i 2022 FIFA World Cup™. – Portal PR - 24PR




Hyundai przedłuża współpracę z FIFA na 2018 i 2022 FIFA World Cup™.

07.12.2010 Kategoria: sponsoring. Autor: admin

Hyundai Motor Company podjął decyzję o przedłużeniu umowy sponsorskiej z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA) obejmującej Mistrzostwa 2018 i 2022 FIFA World Cup™.

W oparciu o pozytywne doświadczenia sponsoringu trzech ostatnich Mistrzostw Świata FIFA, Hyundai postanowił przedłużyć umowę o partnerstwie na cztery lata przed terminem wygaśnięcia kontraktu, podkreślając tym samym wzajemne zaufanie oraz wyrażając łączącą obie organizacje wspólną wizję biznesową.

Przedłużenie partnerstwa o kolejne 8 lat do 2022 roku umożliwi firmie uzyskanie praw do sponsorowania wszystkich rozgrywek FIFA, prowadzenia ekskluzywnych działań marketingowych oraz silną obecność w mediach w kontekście najważniejszych wydarzeń piłkarskich.

„Od momentu podjęcia współpracy w 1999 roku, nasze zaangażowanie i wsparcie dla FIFA okazało się bezkonkurencyjne” – powiedział Chung Mong-Koo, Prezes i CEO Hyundai Motor Group. „Współpraca z FIFA umożliwia nam promocję marki na najwyższym, światowym poziomie i pozwala na wzmocnienie wartości biznesowych oraz długookresowej wizji korporacji”.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozszerzenia współpracy z marką Hyundai jako jednym z najlepszych partnerów FIFA, który będzie nas aktywnie wspierać podczas dwóch kolejnych edycji FIFA World Cup™ w 2018 i 2022” – powiedział Prezes FIFA Joseph S. Blatter. „Hyundai to prawdziwy partner piłkarski, który podziela nasze zamiłowanie oraz pasję i rozumie filozofię pięknej gry w piłkę nożną. Mamy pewność, że Hyundai będzie nadal wspierać nas w rozwoju sportu na całym świecie”.

Hyundai udowodnił, że jest wiarygodnym partnerem FIFA, dostarczając flotę samochodów podczas mistrzostw w 2002, 2006 i 2010 roku. Jako oficjalny partner motoryzacyjny FIFA, Hyundai dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia efektywnego i sprawnie funkcjonującego transportu, poprzez dostarczenie pełnej gamy modeli na potrzeby trzech kolejnych edycji FIFA World Cup™ w 2014, 2018 i 2022.

Założona w 1967r. firma Hyundai Motor Company przekształciła się w Koncern Hyundai-Kia, który w 2007r. został piątym, co do wielkości producentem samochodów na świecie. Hyundai Motor Co. zatrudnia ponad 75 000 pracowników na całym świecie, a samochody Hyundai sprzedawane są w 193 krajach poprzez sieć 6000 dealerów oraz salonów. Hyundai Motor Europe GmbH (HME) powstał w roku 2000. Więcej informacji na temat: Hyundai Motor Company www.hyundai-motor.com; Hyundai Motor Europe www.hyundai-motor-europe.com. Informacje o produktach w Polsce znajdują się na stronie www.hyundai.pl

Hyundai Motor Poland Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.