Jak się ratuje projekty IT? – Portal PR - 24PR




Jak się ratuje projekty IT?

27.12.2010 Kategoria: INTERNET, Komputery. Autor: biuro prasowe

Podstawą sukcesu i skutecznego działania każdej nowoczesnej firmy czy instytucji jest sprawnie funkcjonująca infrastruktura sieciowo-serwerowa. Co jednak zrobić, gdy ulegnie ona awarii lub też przestanie spełniać nasze potrzeby? Odpowiedź jest prosta: trzeba odwiedzić nowy serwis internetowy www.112it.pl, który pomoże uratować nawet najbardziej zaawansowany projekt IT.

Serwer odmawia posłuszeństwa lub kolejny raz nie działa poczta e-mail? Zdarza się to niestety nader często. Zamiast narzekać i utyskiwać na złośliwość rzeczy martwych warto zasięgnąć porady specjalistów z branży IT i raz na zawsze rozwiązać swoje problemy. Michał Wojda z portalu 112it.pl wyjaśnia, na czym polega idea serwisu, dla kogo powstał i – oczywiście – jak ratuje się projekty IT.

Jak znaleźć specjalistów, którzy pomogą nam uratować projekt IT?

Michał Wojda, 112it.pl: Najlepszym i najprostszym sposobem na znalezienie wiarygodnej ekipy jest skorzystanie z rekomendacji wcześniej obsługiwanych firm. Wówczas zyskujemy pewność, że wszystko będzie zrobione dokładnie tak, jak należy. Właśnie w taki sposób – poprzez rekomendacje zadowolonych Klientów – ludzie trafiają do portalu 112it.pl. Drugą metodą na dotarcie do specjalistów dysponujących odpowiednią wiedzą i sprzętem jest wykorzystanie Internetu. Kiedy Klient dokładnie wie, jaki sprzęt jest mu potrzebny, często wpisuje jego nazwę w wyszukiwarce internetowej i czeka na rezultaty. Portal 112it.pl posiada bardzo rozbudowaną bazę produktów, dlatego też ta droga prowadzi Klientów prosto do nas.

Kto potrzebuje pomocy? Dla kogo powstał portal 112it.pl?

Michał Wojda, 112it.pl: W dzisiejszym świecie działalność wszystkich firm i instytucji opiera się na sprawnie działającej infrastrukturze sieciowej. Z  tego też względu każdy z tych podmiotów może któregoś dnia potrzebować pomocy przy stworzeniu od nowa, naprawie czy rozbudowie architektury serwerowo-storage’owej. Serwis 112it.pl działa w branży B2C (business to consumer) oraz B2B (business to business). Do naszego portalu trafiają zarówno Klienci instytucjonalni, np. urzędy skarbowe czy miejskie, jak i tzw. resellerzy. Ci ostatni korzystają z naszej bogatej bazy produktów, by ratować projekty swoich Klientów.

Skąd zainteresowanie portalem?

Michał Wojda, 112it.pl: Niewiele firm działających w branży IT oferuje kompleksowe rozwiązania: począwszy od diagnozy problemu, poprzez naprawę lub dostarczenie sprzętu, a na serwisie kończąc. Stąd też Klienci, nie znajdując wsparcia na rynku, szukają kogoś, kto zaproponuje im projekt w 100% dopasowany do potrzeb instytucji czy przedsiębiorstwa. Główną siłą portalu 112it.pl jest właśnie kompleksowość oferty. Klient zgłasza się do nas z problemem, a my w krótkim czasie i bez zbędnych przestojów w działalności biznesowej, ratujemy jego projekt IT. Zapewniamy profesjonalne doradztwo i wsparcie techniczne, a przy tym dysponujemy sprzętem zarówno z najnowszych, jak i wstecznych linii najlepszych producentów. Co istotne – wszystkie nasze systemy są redundantne, co daje maksymalne zabezpieczenie i gwarantuje niezwykły komfort i wygodę użytkowania, a także korzystnie wpływa na pracę administratorów sieci.

Jak przebiega cały proces ratowania projektu IT?

Michał Wojda, 112it.pl: Najważniejszym etapem realizacji każdego projektu jest ustalenie potrzeb Klienta i odpowiednie zdiagnozowanie problemu. Specjaliści z naszego portalu zaczynają pracę od rozmowy z Klientem, podczas której uzyskują informacje niezbędne do stworzenia projektu jak najlepiej dopasowanego do danej firmy czy instytucji. Kolejnym krokiem jest wybór odpowiedniego produktu, jego dostawa i przeprowadzenie wdrożenia. Po dostarczeniu i zainstalowaniu sprzętu, każdy z naszych Klientów przechodzi krótkie szkolenie z zakresu jego użytkowania. Osoba odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie stworzonej przez nas architektury musi przecież poznać wszystkie tajniki, wiedzieć, jak nią zarządzać. Warto zaznaczyć, że portal 112it.pl nie kończy swojej współpracy z Klientem zaraz po dostarczeniu rozwiązania. Specjaliści z serwisu zapewniają również wsparcie posprzedażowe oraz serwis nawet po zakończeniu okresu gwarancyjnego.

Jakie są najczęstsze przyczyny awarii, czyli co trzeba ratować w projekcie IT?

Michał Wojda, 112it.pl: Problemem, z którym najczęściej zgłaszają się firmy czy instytucje to nieodpowiednie dopasowanie sprzętu do wymagań prowadzonej działalności. Skutkiem tego są przeciążenia zasilaczy czy dysków, co z kolei uniemożliwia sprawną pracę. Bardzo często zdarza się również, że – mówiąc potocznie – „spalił się serwer”. Taka awaria wynikać może z braku odpowiedniego uziemienia, braku prawidłowej instalacji elektrycznej czy różnic prądowych. W takich przypadkach nie można jedynie wymienić uszkodzonego sprzętu – trzeba dobrze zdiagnozować problem, ustalić jego przyczynę, co pozwoli uniknąć przykrych niespodzianek w przyszłości. Tu właśnie zaczyna się praca specjalistów z portalu 112it.pl.

Każdy z nas zdaje sobie sprawę, że sprzęt niezbędny do prawidłowego funkcjonowania infrastruktury sieciowej jest dość drogi. Ile więc może kosztować uratowanie całego projektu IT?

Michał Wojda, 112it.pl: Ogólny koszt realizacji projektu uzależniony jest od wielu czynników, jednak z reguły nie wiąże się on ze stosunkowo dużymi nakładami finansowymi. Zaopatrując się u nas w sprzęt najlepszych producentów, Klienci mogą liczyć na bardzo dobre ceny. Dodatkowo, zupełnie za darmo otrzymują oni fachowe doradztwo i wsparcie merytoryczne. Co więcej, w serwisie 112it.pl każdą cenę można negocjować!

112it.pl – dlaczego warto?

Michał Wojda, 112it.pl: Każdy projekt IT, w oparciu o który działa firma, powinien być bezpieczną inwestycją, dlatego też warto, by zajęli się nim profesjonaliści z dużym doświadczeniem i wiedzą. Portal 112it.pl skupia inżynierów działających w branży IT od kilkunastu lat, dzięki czemu bez trudu pomogą uratować każdy projekt. Do każdego zadania pochodzimy indywidualnie, gdyż tylko wówczas możemy mieć pewność, że Klient będzie usatysfakcjonowany. Co więcej, w swojej działalności bazujemy na własnych, dobrze zaopatrzonych magazynach, zatem jesteśmy w stanie w krótkim czasie dostarczyć Klientowi każdy produkt. Nawet taki, który nie jest już w ofercie oficjalnych dystrybutorów. Dodatkowo, nasze działania nie ograniczają się do sprzedaży sprzętu serwerowo-storage’owego, ale obejmują także wdrożenia, szkolenia z obsługi i serwis posprzedażowy. Mówiąc krótko: wszystko co niezbędne, znajdą Państwo w jednym miejscu. 

Postęp w dziedzinie nowoczesnych technologii następuje niezwykle szybko. Jeszcze kilkanaście lat temu standardem w firmach były maszyny do pisania czy przepastne archiwa wypełnione po brzegi papierowymi dokumentami. Dziś takie sytuacje należą już do rzadkości, gdyż role poczty, archiwum i bazy wiedzy przejęły komputery i Internet. W dobie powszechnej informatyzacji warto jednak pamiętać o bezpieczeństwie i zadbać, by nasza infrastruktura sieciowa była sprawna i bezawaryjna. Z pewnością pomoże nam w tym nowy serwis 112it.pl.

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.