Jerzy Dudek piłkarskim ambasadorem Castrol – Portal PR - 24PR




Jerzy Dudek piłkarskim ambasadorem Castrol

08.12.2010 Kategoria: sponsoring, Sport. Autor: biuro prasowe

Firma Castrol, oficjalny Sponsor UEFA EURO 2012, podpisała kontrakt ambasadorski z Jerzym Dudkiem. Na mocy umowy jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich piłkarzy będzie wspierał realizację projektu sponsoringowego związanego z UEFA EURO 2012.

Castrol to marka związana z piłką nożną od UEFA EURO 2008. Od samego początku firma współpracuje z najlepszymi. Podczas Mistrzostw Europy w Austrii i Szwajcarii ambasadorami Castrol byli Arsene Wenger, Pierluigi Collina, Ottmar Hitzfeld i Emilio  Butragueño. Międzynarodowi eksperci przybliżali kibicom narzędzia statystyczne i pomagali im zrozumieć mechanizmy rządzące na boisku. Przed mundialem w RPA Castrol podpisał umowy ambasadorskie z wieloma gwiazdami futbolu z całego świata, w tym z Arsenem Wengerem. Twarzą Castrol został Cristiano Ronaldo, dzięki czemu dziennikarze i fani futbolu mogli spotkać się z jednym z najlepszych piłkarzy świata, poznać jego opinie o innych zawodnikach, a nawet … wspólnie potrenować. Przed UEFA EURO 2012, największym wydarzeniem piłkarskim, które odbędzie się m.in. na terenie Polski, Castrol postanowił rozpocząć współpracę z zawodnikiem szczególnie lubianym przez kibiców z naszego kraju i dlatego do galerii sław- ambasadorów marki dołączył Jerzy Dudek.

 

Dudek to najbardziej utytułowany polski piłkarz. W 2005 roku wygrał z Liverpool FC prestiżową Ligę Mistrzów, a jego słynny „Dudek Dance”, dzięki któremu udało mu się skutecznie bronić rzuty karne, do dziś pozostaje w pamięci kibiców piłkarskich. Dudek niezmiennie otwiera też rankingi najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Obecnie jest drugim bramkarzem Realu Madryt, klubowym kolegą innego ambasadora Castrol – Cristiano Ronaldo.

W ramach umowy ambasadorskiej Jerzy Dudek będzie komentował wydarzenia piłkarskie przed UEFA EURO 2012 i w trakcie samego turnieju, pojawi się na wybranych imprezach dla mediów, klientów i kibiców, a w promocjach konsumenckich będzie można wygrać gadżety z autografem i spotkania z polskim bramkarzem.

„Nawiązanie współpracy z Jerzym Dudkiem to dla nas ogromny zaszczyt – podkreśla Sławomir Radoń, Marketing Manager Castrol. – To prawdziwy ekspert i doskonały sportowiec, w dodatku bardzo lubiany przez kibiców, nie tylko w Polsce. Mam nadzieję, że wspólnie uda nam się sprawić, że UEFA EURO 2012 będzie niezapomnianym przeżyciem dla fanów futbolu w całej Europie.”

„Bardzo się cieszę na współpracę z firmą Castrol – dodaje Jerzy Dudek. – Mamy podobne spojrzenie na piłkę nożną. Cenimy narzędzia i analizy, które pomagają zdobywać większą wiedzę, ale nie zapominamy też, że futbol to przede wszystkim najpiękniejsza gra na świecie, która przynosi fanom wiele radości.”

Źródło: Castrol Polska

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.