Luksja najcenniejszą polską marką kosmetyczną – Portal PR - 24PR




Luksja najcenniejszą polską marką kosmetyczną

20.12.2010 Kategoria: Rankingi, zdrowie. Autor: biuro prasowe

Marka LUKSJA zajęła pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu najcenniejszych polskich marek „Rzeczpospolitej” w kategorii Kosmetyki i Higiena. Ranking ma na celu wyłonienie liderów w ocenie polskich konsumentów.

Badania marek prowadzone przez „Rzeczpospolitą” to pierwszy  w Polsce ranking marek oparty na kryteriach finansowych. Specjaliści dokonują przeglądu największych i najsilniejszych marek zbudowanych na polskim rynku i analizują, jak konsumenci odbierają je i oceniają. Są to marki doceniane i lubiane przez polskich konsumentów, odznaczające się dynamicznym rozwojem i znajomością rynku.

Ranking weryfikuje poziom rozpoznawalności, prestiżu i lojalności klientów oraz pozycjonuje wpływ tych zjawisk na wartość marki.

Pierwsze miejsce dla LUKSJI w kategorii kosmetyki i higiena jest cennym wyróżnieniem, potwierdzającym wysoką pozycję tej marki w ocenach konsumentów, co przekłada się na jej wartość rynkową. Popularne produkty LUKSJA są chętnie kupowane i cieszą się ogromnym powodzeniem zarówno nowych, jak i stałych, lojalnych konsumentów, którzy od lat są wierni tej marce. Luksja jest liderem rynkowym pod względem udziałów wolumenowych na rynku mydeł w płynie i liderem rynkowym w segmencie mydeł w kostce w Polsce. Marka ta stale wzmacnia również pozycję w segmencie żeli pod prysznic i jest obecna we wszystkich kategoriach środków do mycia i higieny ciała.

Zdobyta w rankingu wysoka lokata LUKSJI daje pewność, że przyjęta przez firmę PZ Cussons Polska S.A strategia sprzedaży jest efektywna i gwarantuje wysoki zwrot z inwestycji w markę. Działania promocyjne marki obejmują regularne kampanie w prasie i w telewizji oraz działania PR. Wiosną br. marka Luksja sponsorowała 11 edycję programu „Taniec z Gwiazdami” emitowanego przez telewizję TVN. Obecność w jednej z najbardziej popularnych produkcji telewizyjnych, przełożyła się na wzrost zainteresowania marką, co znacząco podniosło sprzedaż wszystkich produktów marki Luksja. Te działania wzmocniły wyniki świadomościowe i wizerunkowe wśród grupy odbiorców Luksji. Obecnie trwa intensywna kampania telewizyjna marki Luksja, która zakończy się w połowie grudnia br. Nagroda w rankingu Rzeczpospolitej świadczy również o nowoczesności i innowacyjności marki, która spełnia oczekiwania konsumentów i dopasowuje się do aktualnych trendów i potrzeb rynkowych.

Bogata oferta Luksji, zawierająca zarówno produkty kremowe, owocowe jak i hipoalergiczne,  obejmuje 5 kategorii:

– żele pod prysznic, płyny do kąpieli oraz mydła w kostce i w płynie Luksja Creamy

– hipoalergiczne żele pod prysznic oraz mydła w kostce Luksja SkinKind

– owocowa seria mydeł w płynie oraz mydeł w kostce

– linia energetyzujących żeli pod prysznic

– linia peelingujacych żeli pod prysznic

Luksja to marka dla każdej Polki. Kosmetyki Luksji zapewniają skórze odpowiednią pielęgnację oraz radość z użycia i delikatny zapach, który sprawi przyjemność każdej kobiecie. Moc ukryta w składnikach Luksji doda jej energii na każdy dzień i zapewni skórze gładkość i blask.

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.