Nowy Pion Kreacji w Interface – Portal PR - 24PR




Nowy Pion Kreacji w Interface

10.12.2010 Kategoria: Reklama. Autor: biuro prasowe

W związku z rosnącymi oczekiwaniami klientów i dynamicznym rozwojem firmy, Grupa Reklamowa Interface wydzieliła ze swoich struktur Pion Kreacji.

Zadaniem Pionu będzie dostarczanie innowacyjnych rozwiązań z zakresu BTL, ambient media, mediów interaktywnych oraz pozyskanie budżetów ATL nowych klientów. Stanowisko dyrektora kreatywnego objął Piotr Zalewski, który od niedawna współpracuje z Interface.

Zalewski jest związany z branżą reklamową od 14 lat. W swojej karierze współpracował m.in. z: BBDO Warszawa, Lowe GGK, Publicis, Grandes Kochonos i Euro RSCG. Przez 6 lat w firmach Grupy BBDO pełnił funkcje dyrektora kreatywnego (BTL) i dyrektora artystycznego.

Prowadził lub brał udział w realizacji projektów dla takich klientów jak: Procter & Gamble, Alma Market, Pepsi, Masterfoods, Wrigley, Fritolay, DCAP (Jeep, Chrysler, Dodge), Diageo House of Johnnie Walker, JTI Polska, Axel Springer (Forbes, Auto Świat, Olivia), PWN, GE Money Bank, mBank, Warta, Kredyt Bank, TP S.A., DELL, Inter Commerce, Americanos.

Prace Piotra Zalewskiego zdobywały nagrody i wyróżnienia w konkursach branżowych: Złote Orły, EFFIE i Kreatura.

Źródło: Interface

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.