Polski serial dostępny na Facebooku – Portal PR - 24PR




Polski serial dostępny na Facebooku

17.12.2010 Kategoria: INTERNET. Autor: biuro prasowe

Agencja  Digital One przygotowała pilotażowy serial online dla Super-Pharm. Jest to najprawdopodobniej pierwszy polski serial przygotowany specjalnie do emisji na Facebooku.

Na Facebooku rusza dziś serial online przygotowany przez strategiczną agencję interaktywną Digital One na potrzeby sieci Super-Pharm. Projekt ma charakter pilotażowy, potrwa do połowy stycznia 2011 r.

W ramach akcji, w profilu Super-Pharm na Facebooku wyemitowane zostaną 4 odcinki serialu, każdy poświęcony innemu zagadnieniu z obszaru zdrowia i urody (makijaż, niedoskonałości skóry i zmarszczki, przesuszone włosy itp.). W każdym z epizodów bohaterka serialu, Karolina, udaje się po poradę do wyspecjalizowanego w danej dziedzinie salonu (fryzjer, kosmetyczka itp.) rozmawia z ekspertem i poddaje się jego zabiegom. Następnie udaje się do salonu Super-Pharm, gdzie o tym samym zagadnieniu rozmawia z konsultantką tej firmy – od niej uzyskuje informacje o komplementarnych produktach kosmetycznych, które pozwalają wydłużyć efekt profesjonalnych zabiegów oraz kontynuować odpowiednią opiekę nad swoim ciałem już w domu.

O tym, że internet dojrzał już do boomu wideo mówi się od kilku lat. Polski rynek kontentu wideo wciąż raczkuje, ale naszym zdaniem zbliża się do osiągnięcia swojego „momentum”. Dlatego podjęliśmy w Digital One strategiczną decyzję, że chcemy już teraz dynamicznie budować  nasze kompetencje w tym obszarze. Przygotowaliśmy ciekawy naszym zdaniem format webisodes – serii krótkich poradnikowych filmów online i zależało nam na tym, by znaleźć partnera do tego projektu, który zapewni mu dużą „neutralność”. I znaleźliśmy w tej sprawie wspólny język z Super-Pharm. Oczywiście przygotowane epizody kwalifikują się do kategorii „branded content”, ale promują wiele różnych brandów – mówi Olgierd Cygan, CEO/Managing Partner w Digital One.

Digital One przygotowała całościową koncepcję projektu oraz wyprodukowała serial, włączyła się także w prowadzenie komunikacji z konsumentkami poprzez profil Super-Pharm na Facebooku. Agencja przygotowała również kampanię reklamową, która będzie budować zasięg serialu na Facebooku, ma też na celu przyciągnięcie do profilu nowych fanek.

Trailer serialu: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1722185531665

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.