Zastój w rozwoju centrów handlowych, SUBWAY® rozmawia z lokalnymi barami szybkiej obsługi – Portal PR - 24PR




Zastój w rozwoju centrów handlowych, SUBWAY® rozmawia z lokalnymi barami szybkiej obsługi

20.12.2010 Kategoria: FIRMA, Placówki. Autor: biuro prasowe

Sieć restauracji szybkiej obsługi SUBWAY reaguje na zawieszenie budowy centrów handlowych w większości krajów Europy Środkowo – Wschodniej. Możliwości rozwoju upatruje między innymi w rozmowach z właścicielami niemarkowych fast foodów działających w otwartych już centrach handlowych.
Sieć SUBWAY zakłada, że może w ten sposób uzyskać kilkanaście dodatkowych lokali.

 „Naszym celem jest dalszy rozwój w Europie Środkowo – Wschodniej, gdzie w przeciągu pięciu lat chcemy stać się największą siecią restauracji szybkiej obsługi.  W sytuacji, gdy budowa wielu centrów handlowych została zawieszona, szanse rozwoju upatrujemy w rozmowach z lokalnymi fast foodami. Planujemy skontaktować się z wybranymi restauracjami z propozycją przyłączenia się do sieci SUBWAY. Partnerzy franczyzowi uzyskają dzięki temu silną markę, wysokiej jakości produkty, a także zaoszczędzą na kosztach przystąpienia do sieci“ – powiedział Martin Princ, menedżer ds. rozwoju sieci SUBWAY w Europie Środkowo – Wschodniej.

Sieć SUBWAY jest zainteresowana zarówno restauracjami w otworzonych już centrach handlowych, jak również lokalami w centrach miast. „Z naszego punktu widzenia te dwie lokalizacje są najbardziej interesujące. Przejście niemarkowych restauracji pod szyld naszej marki zostało zapoczątkowane już w innych krajach. Uważamy, że ta inicjatywa sprawdzi się także w Polsce i powinna być kontynuowana przez najbliższe lata, nawet, gdy budowa centrów handlowych zostanie wznowiona“ dodał Martin Princ.

Sieć restauracji od dawna stara się rozwijać nie tylko w centrach handlowych, lecz także w nietradycyjnych lokalizacjach. Stanowią one około 1/5 całkowitej liczby z około 33,000 restauracji na świecie. Restauracje SUBWAY funkcjonują na przykład na lotniskach, stacjach benzynowych, w centrach biznesowych, placówkach oświatowych oraz w szpitalach.

W tym roku planowane jest otwarcie ponad 70 nowych restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej i przybliżenie się do liczby 250 punktów w regionie. Na świecie funkcjonuje ponad 33,000 restauracji w 94 krajach, a w całej Europie ponad 3000. W ciągu 5 lat marka SUBWAY chce zostać największą siecią restauracji szybkiej obsługi w Europie Środkowo – Wschodniej.

Wszystkie restauracje sieci SUBWAY prowadzone są na zasadzie franczyzy, co oznacza, że prywatny przedsiębiorca dokonuje zakupu licencji i otwiera restaurację pod szyldem SUBWAY. Restaurację tę prowadzi na swój własny rachunek, przy czym otrzymuje wsparcie oraz szkolenie z centrali.

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.