IAB Polska z nową identyfikacją graficzną – Portal PR - 24PR




IAB Polska z nową identyfikacją graficzną

27.01.2011 Kategoria: Logotypy, Marka. Autor: admin

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przechodzi rebranding. Od lutego br. na stronach internetowych Związku i w innych kanałach komunikacyjnych oraz dokumentach widnieć będzie nowy logotyp IAB Polska. Celem wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej jest dostosowanie logotypów do obowiązujących standardowo we wszystkich oddziałach Interactive Advertising Bureau na świecie.

 IAB Polska prezentuje nowe logotypy, które od lutego br. zastąpią dotychczas używaną identyfikację wizualną. Oprócz zmiany trzech logotypów, które były używane do tej pory (IAB Polska, IAB Showcase, IAB konferencje), wprowadzony zostaje również znak graficzny dla grup roboczych IAB Polska, w których działają przedstawiciele firm członkowskich realizując cele statutowe Związku.

„Zmiana identyfikacji graficznej wynika z potrzeby odświeżenia wizerunku IAB Polska jak i dostosowania logotypów do globalnego standardu Interactive Advertising Bureau. Kolejnym etapem rebrandingu IAB Polska będzie udostępnienie nowej strony internetowej, co ma nastąpić jeszcze w pierwszej połowie 2011 roku.” – powiedział Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska 

Poniżej prezentujemy nowe logotypy IAB Polska (z prawej) oraz ich dotychczasowe wersje (z lewej).

Poniżej nowy logotyp „Grupy Robocze IAB Polska”:

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.