Mood Media Corporation rośnie w siłę – Portal PR - 24PR




Mood Media Corporation rośnie w siłę

07.01.2011 Kategoria: Marketing sensoryczny. Autor: admin

Mood Media Corporation, specjalizująca się w marketingu sensorycznym, rozpoczęła współpracę z marką Levis oraz Leroy Merlin. W punktach handlowych nowych klientów, zastosowane zostaną rozwiązania audio marketingowe. Dzięki temu posunięciu, Mood Media zwiększy swój udział w rynku o około osiem procent.

Wraz ze zwiększającą się popularnością marketingu sensorycznego na polskim rynku, coraz więcej firm decyduje się na tego typu działania. Do grona klientów Mood Media, dołączyły niedawno firmy Levis oraz Leroy Merlin.

Dzięki globalnemu kontraktowi z marką Levis, marketingowcy z Mood Media dostarczą swoje produkty do placówek tej firmy na całym świecie. W Polsce jest to ponad 40 lokali, dla których został stworzony specjalny program muzyczny w oparciu o profil brandu. Urządzenia będą aktualizowane na bieżąco za pomocą Internetu, oraz będą mogły nadawać spoty reklamowe.

Również wszystkie 39 sklepów Leroy Merlin w Polsce, zdecydowały się na podjecie współpracy z Mood Media, która zaproponowała firmie swoją muzykę własną. Jest to tzw. repertuar Rights Included, czyli z prawami autorskimi wliczonymi w cenę. W tym przypadku będą to urządzenia typu offline, aktualizowane przez płyty DVD, również z możliwością nadawania spotów reklamowych. Umowę podpisano na trzy lata.

Patrząc na 250 największych europejskich firm detalicznych (według listy Mintela), Mood Media może poszczycić się współpracą z 15 procentami z nich. Dzięki ostatnim nowym kontraktom, firma zwiększy swój udział na polskim rynku o około osiem procent. Pod swoją opieką marketingową będzie miała blisko 1,5 tysiąca lokalizacji w całym kraju.

– Świadczone przez nas usługi w zakresie muzyki, ale również wizualizacji, reklamy i marketingu zapachowego, przedłużają czas wizyty klientów w danych lokalizacjach. Redukując czas oczekiwania poświęcony na obsługę, zwiększają sprzedaż i wzbogacają tożsamość marki. Jednocześnie informują i zabawiają klientów i personel punktów handlowych/usługowych – wyjaśnia Aleksandra Potrykus, Country Manager w Mood Media.

***

Mood Media Corporation (TSX:MM) jest największą na świecie firmą specjalizującą się w marketingu sensorycznym. Spółka zajmuje się tworzeniem miksów muzycznych, wizualizacji oraz zapachów.. Grupa współpracuje z ponad 650 markami na całym świecie, m.in. ze specjalistami handlu detalicznego, supermarketami, bankami i hotelami. Firma obsługuje ponad 170 000 lokalizacji w 37 krajach w Europie, Australii, Ameryce Północnej i Azji.

Mood Media Corporation powstało w czerwcu 2010 poprzez nabycie Mood Media Group SA, spółki istniejącej na rynku europejskim od ponad 50 lat, przez Fluid Music Canada, Inc., do której należą m.in. Sommerset Entertaiment oraz True Sonic Inc.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.