Od NIMBY do PIMBY, czyli jak przekonywać społeczności lokalne do trudnych inwestycji – Portal PR - 24PR




Od NIMBY do PIMBY, czyli jak przekonywać społeczności lokalne do trudnych inwestycji

06.05.2011 Kategoria: Szkolenia. Autor: admin

W najbliższą niedzielę (8 maja 2011 r.), w ramach comiesięcznych spotkań dotyczących problematyki public relations, gościem red. Wiesława Gałązki z DSW będzie Urszula Podraza – specjalistka ds. PR w Kraków Aiport. Tematem przewodnim spotkania będzie budowanie skutecznych strategii PR.

Podczas spotkania z ekspertem będzie można podyskutować o profesjonalnym planowaniu kampanii PR, o diagnozowaniu sytuacji wyjściowych, w których znajduje się firma lub instytucja, o określaniu grup docelowych, wyborze środków i narzędzi PR, a także o ustalaniu harmonogramu działania i sposobach finansowania działań public relations oraz o ocenie efektów tych działań.  

Urszula Podraza  pracowała w mediach, instytucjach publicznych oraz agencji PR. Podraza jest również trenerką i wykładowcą akademickim: UJ, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wyższa Szkoła Europejska. Specjalizuje się w PR kryzysowym, community relations i public affairs. Jest autorką książek „Współpraca z Mediami”, „Kryzysowe public relations”. Podraza to także jedna z założycielek Stowarzyszenia Kraków PR.

Spotkanie odbędzie się 8 maja 2011 r. w Księgarni Partnerskiej DSW Tajne Komplety przy ulicy Przejście Garncarskie 2 o godzinie 19:30.

Patronem medialnym spotkań „A propos PR” jest wrocławska redakcja Gazety Wyborczej.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.