Paclan w nowej odsłonie – Portal PR - 24PR




Paclan w nowej odsłonie

31.05.2011 Kategoria: Logotypy. Autor: admin

Paclan, jedna z wiodących marek artykułów gospodarstwa domowego jednorazowego użytku, prezentuje się w nowej odsłonie. W sklepach już pojawiły się produkty w odświeżonych opakowaniach i z nowym logotypem, znaczne zmiany widać także na stronie internetowej.

Nowy logotyp Paclan – biały napis na czerwonym tle, już bez grafiki i claimu   „Family Products” – to prostota przekazu, podkreślenie innowacyjnego charakteru marki   i jej dynamicznego rozwoju. Efekty rebrandingu Paclana widać już na sklepowych półkach – produkty marki pojawiają się w nowych opakowaniach.

Odświeżona jest także strona internetowa marki – www.paclan.pl. Funkcjonalności nie zmieniły się w znaczny sposób, ale nowością jest szata graficzna – nawiązująca  do widniejącej w logo czerwieni, a także do stylu vintage. Ze strony internetowej marki można przejść bezpośrednio na jej profil na Facebooku, a także na blog o wdzięcznym tytule Historie Kuchenne.

Paclan to marka należąca do CeDo Sp. z o.o., producenta artykułów gospodarstwa domowego jednorazowego użytku. CeDo Sp. z o.o. jest jednym z największych eksporterów z regionu Dolnego Śląska. W ofercie Paclan znajduje się wiele rodzajów worków na odpady, ściereczek, czyścików kuchennych, a także artykułów związanych z przechowywaniem   i przygotowywaniem żywności: papier do pieczenia, woreczki na mrożonki czy folia spożywcza.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.