El Padre powiększa dział Client Service – Portal PR - 24PR




El Padre powiększa dział Client Service

22.06.2011 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Do zespołu Client Service agencji El Padre, po pomyślnym przejściu okresu próbnego, na stanowisku Account Manager, dołączyła Justyna Turewicz.

Justyna Turewicz doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w firmie JBD jako specjalista do spraw marketingu oraz w Mattel Europa na stanowisku Koordynatora ds. Produktów Licencyjnych na Europę Wschodnią.

W El Padre, jako account manager, odpowiada za prowadzenie projektów eventowych, BTL-owych oraz ambientowych.

Justyna jest inżynierem Ochrony Środowiska (Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania) oraz magistrem Kulturoznawstwa na Wydziale Latynoamerykańskim Uniwersytetu Warszawskiego (CESLA).

Prywatnie interesuje się kulturą Brazylii, muzyką latynoamerykańską, kick boxingiem. Lubi smakować życie i makarony pod różną postacią, a także słuchać chillout’u. Jak twierdzi: „Założony cel zawsze zrealizuje – to tylko kwestia czasu”. Mama dwójki fantastycznych dzieci.

„Justyna pracuje z nami już od kilku miesięcy i z sukcesem realizuje powierzone projekty. Cieszymy się, że jej kilkuletnie doświadczenie związane z pracą po stronie klienta, zrozumieniem jego potrz eb procentuje w codziennej pracy. Dodatkowo jej pogoda ducha i optymizm sprawiają, że świetnie wkomponowała się w nasz zespół” – mówi Paweł Lewicki, Wiceprezes Zarządu El Padre odpowiedzialny w agencji za New Biznes i Client Service.

El Padre – to warszawska spółka działająca w obszarze eventów, ambientu i BTL.

W Agencji funkcjonują wyspecjalizowane zespoły: client service, kreacji, produkcji oraz projektowania graficznego 3D i 2D. Aktualnie El Padre pracuje m.in. z Certiną, JTI, Krajową Izbą Rozliczeniową S.A., Lexus, L’Oreal, Sony, Peugeot Polska, PZU SA, PZU Życie, P.P. Porty Lotnicze, Polkomtel, RWE. Spółka jest członkiem prestiżowego stowarzyszenia Event Marketing Institute i jedną z najbardziej cenionych agencji eventowych w Polsce. W 2010 roku agencja została wyróżniona i nagrodzona w konkursie Golden Arrow w kategorii Experiential Marketing – Ambient. Firma dwukrotnie była wybierana Eventową Firmą Miesiąca, otrzymała nagrodę w kategorii Firma Roku „Eventy” Gali OOH! Awards w 2009 roku. W 2008 roku otrzymała tytuł „BizTrendy 2008” w konkursie organizowanym przez miesięcznik Business Media (kategoria „Eventy/miejsca”).

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.