El Padre realizuje kampanię marketing services dla Peugeot Polska – Portal PR - 24PR




El Padre realizuje kampanię marketing services dla Peugeot Polska

30.06.2011 Kategoria: Realizacje. Autor: admin

W ramach prowadzonych działań agencja El Padre realizuje 12 lokalnych kampanii marketing services oraz eventów „Weekend Peugeot Używany Gwarantowany”.

Celem prowadzonych działań jest intensywna promocja lokalnego dealera Peugeot Polska również jako dealera samochodów używanych – pokazanie zalet programu „Peugeot Używany Gwarantowany”, zebranie jak największej liczby kontaktów potencjalnych klientów oraz sprzedaż samochodów.

Każdy Weekend poprzedza intensywna kampania promocyjna prowadzona w lokalnych stacjach radiowych i gazetach. Prowadzone są geotargetowane działania internetowe. Dodatkowo, w wybranym centrum handlowym, hostessy rozdają ulotki – zaproszenia na Weekend Peugeot Używany Gwarantowany. Po ulicach miast jeździ kilkuosobowy zespół promocyjny w obrandowanych samochodach Peugeot 107, wyposażonych w głośniki emitujące spoty radiowe i informacje o programie „Peugeot Używany Gwarantowany”. Team ten zatrzymuje się w najbardziej ruchliwych miejscach i rozdaje ulotki – zaproszenia. Uzupełnieniem tych działań jest wysyłanie elektronicznych zaproszeń do potencjalnych klientów Peugeot z danego regionu oraz zaproszeń w formie sms.

W kampanię zaangażowani są również lokalni dealerzy biorący udział w programie: w okresie poprzedzającym weekend dzwonią do potencjalnych klientów z bazy danych Peugeot w danym regionie, rozdają osobom odwiedzającym salon i serwis zaproszenia oraz promują bezpośrednio sam Weekend Peugeot Używany Gwarantowany, wykorzystując bannery, roll upy czy naklejki na salon.

Podczas samego weekendu, dla klientów Peugeot została przygotowana szeroka oferta samochodów używanych, a każdy kto się zdecyduje na zakup samochodu podczas weekendu, może dostać nawet do dwóch lat gwarancji i skorzystać ze specjalnej oferty kredytowej. Dla gości zostało przygotowanych również wiele atrakcji i niespodzianek m.in.: grill, tor wyścigowy dla samochodów zdalnie sterowanych, a każdy kto uzupełni hasło „Peugeot Używany Gwarantowany to ….” otrzymuje zapach samochodowy, a dodatkowo za wyrażenie zgody na przetwarzanie danych, podkładkę antypoślizgową pod telefon lub okulary. Co godzinę najlepsze hasło nagradzane jest zegarkiem Peugeot, a autor najlepszego hasła weekendu otrzymuje skuter Peugeot. Na dzieci czeka basen z piłeczkami, trampolina, malowanie buziek, play station oraz liczne gry i zabawy.  

Agencja El Padre jest odpowiedzialna za kompleksową kreacją i realizację zintegrowanej kampanii promocyjnej oraz eventów Weekend Peugeot Używany Gwarantowany. Za zakup lokalnych mediów odpowiada Media Direction OMD, a za działania w Internecie Euro RSCG Digital.

El Padre

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.