Rebranding i refreshing w Hot Oil – Portal PR - 24PR




Rebranding i refreshing w Hot Oil

14.06.2011 Kategoria: Marka. Autor: admin

Niekonwencjonalne logo, nowa identyfikacja miejsc sprzedaży i zdefiniowana na nowo ścisła grupa docelowa. Hot Oil, polska marka odzieży w stylu young casual, podobnie jak młodzi ludzie, którym jest dedykowana, zaskakuje i przyjmuje lekko niepokorny wizerunek.

  Nowa identyfikacja marki Hot Oil związana jest z rozwojem emocjonalnym grupy docelowej – młodych ludzi w wieku 7-14 lat. Wprowadzone rozwiązanie opiera się na zmiennym i plastycznym elemencie w logo – emotikonie, który będzie nośnikiem emocji dopasowywanym w zależności od nastroju komunikacji.

– Tego typu podejście do identyfikacji jest nowatorskie i rzadko stosowane. Wśród wzorców, które analizowaliśmy jest m.in. logo „Google”, które przyjmuje różne postaci i formy
przy różnych okazjach, świętach, rocznicach. W naszej branży w Polsce, a być może na świecie, jest to unikalne i pionierskie rozwiązanie. Wraz ze zmianą logo w sklepach sieci Hot Oil pojawiły się również nowe przestrzenne witryny – mówi Magdalena Staszczyk, Brand Manager Wójcik Fashion, właściciela Hot Oil.

Emotikony, zwane także „smiley’s”, są chętnie i często stosowane wszędzie tam, gdzie młodzi ludzie komunikują się ze sobą: na forach dyskusyjnych, blogach, stronach internetowych,
w programach służących do komunikacji tekstowej, podczas wysyłania wiadomości smsi w mailach. Są znane i lubiane zarówno przez dorosłych, młodzież jak i dzieci. Zastosowanie takiego znaku daje ogromne możliwości ekspresji w estetycznej i modnej formie.

Hot Oil’owa „buźka” będzie się zmieniać w zależności od okazji (inna np. na Dzień Dziecka, Walentynki, Euro 2012, święta itd.). Pozwoli to na tworzenie atrakcyjnych i „przyciągających” witryn z możliwością częstych zmian dostosowanych do emocjonalnego wyrazu danej komunikacji, promocji czy kolekcji.

Autorem nowej identyfikacji marki jest „studio grafiki f/x”.

Marka odzieży Hot Oil, należąca od 2009 roku do Wójcik Fashion, lidera na rynku ubrań dla dzieci w segmencie marek premium, reprezentuje styl young casual. Łączy modę
z młodzieżowym luzem i kieruje kolekcje do młodzieży dynamicznej, wymagającej, ceniącej wygodę, otwartej na szybkie zmiany i odrobinę szaleństwa w stylu.

W ramach rebrandingu i refreshingu marki Hot Oil uruchomiono również nową stronę internetową www.hotoil.pl.

Hot Oil:

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.