Starbucks zaprasza na dowolny napój Frappuccino® za połowę ceny – Portal PR - 24PR




Starbucks zaprasza na dowolny napój Frappuccino® za połowę ceny

09.06.2011 Kategoria: Kulinaria. Autor: admin

W dniach od 13 do 19 czerwca 2011 roku, w godzinach od 17.00 do 20.00 we wszystkich kawiarniach Starbucks w Polsce klienci będą mogli otrzymać swój ulubiony napój Frappuccino za 50% ceny. Poprzez tę wyjątkową promocję Starbucks pragnie zachęcić swoich gości do wspólnego powitania zbliżającego się lata oraz eksperymentowania z łączeniem składników i tworzenia własnych niepowtarzalnych kombinacji, których jeszcze nie próbowali. To również doskonała okazja, aby zaprosić rodzinę lub przyjaciół na pyszne, orzeźwiające Frappuccino.

„W powietrzu coraz bardziej możemy poczuć atmosferę zbliżającego się lata, dlatego bardzo serdecznie zapraszamy wszystkich do odwiedzania naszych kawiarni i korzystania z promocji na napoje miksowane z lodem Starbucks Frappuccino®. Nie tylko zapewniają one przyjemne orzeźwienie w trakcie upalnych dni, ale także, dzięki możliwości tworzenia dowolnych kompozycji wybranych składników, nasi goście mają możliwość eksperymentowania z różnymi smakami” – powiedziała Agnieszka Kozłowska, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej. 

Starbucks wprowadził w swoich kawiarniach nową, rewolucyjną ofertę napojów Frappuccino® przygotowywanych według życzenia klienta na początku maja 2011 roku. Goście Starbucks mogą tworzyć swoje własne kompozycje składników stosownie do swoich gustów, wybierając rodzaj mleka, intensywność kawy, bazę napoju oraz dodatki takie jak syrop smakowy, bitą śmietanę czy polewę. Z myślą zwłaszcza o osobach cierpiących na nietolerancję laktozy lub niespożywających produktów pochodzenia zwierzęcego wprowadziliśmy możliwość wyboru mleka sojowego. Przykładem napoju na bazie tego typu mleka jest pyszne Soy Strawberries & Cream Frappuccino® podawane z syropem truskawkowym. Miłośnikom intensywnych napojów kawowych szczególnie polecamy Extra Coffee Caramel Frappuccino® wzmocnione dodatkową porcją kawy oraz pokryte gęstą bitą śmietaną i słodką polewą karmelową. Starbucks nie zapomniał również o osobach dbających o linię. Przykładem napoju kawowego o obniżonej wartości kalorycznej, a jednocześnie słodkiego, jest Mocha Light Frappuccino® przygotowywane na bazie odtłuszczonego mleka i podawane z syropem mocha. Dla naszych klientów partnerzy Starbucks mogą stworzyć tysiące różnych unikalnych kombinacji składników.

 

 Informacja o Starbucks

W 1971 roku firma Starbucks Coffee Company zobowiązała się do pozyskiwania i palenia najwyższej jakości kawy arabica. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl,

Informacja o AmRest

AmRest jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza restauracjami KFC, Pizza Hut oraz Burger King w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosjii na Węgrzech, natomiast w Stanach Zjednoczonych restauracjami Applebee’s. AmRest jest również operatorem kawiarni Starbucks w Polsce, Czechach oraz na Węgrzech. Dodatkowe informacje na stronie www.amrest.eu. 

Questia Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.