Komiksowa Szkoła Reklamy – Portal PR - 24PR




Komiksowa Szkoła Reklamy

18.07.2011 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Trwa kampania reklamowa Warszawskiej Szkoły Reklamy związana z naborem na rok szkolny 2011/2012. Działania zaplanowane przez zespół ds. komunikacji szkoły oparte są na nowym pomyśle i kreacji artystycznej autorstwa absolwentki WSR Małgorzaty Klimkiewicz oraz Sary Zeger. Przekazy utrzymane są w konwencji zabawnych komiksów.

Kampania jest skierowana do studentów, licealistów oraz tegorocznych maturzystów. Głównym jej założeniem jest dotarcie do młodych, zainteresowanych reklamą, PR-em, fotografią, filmem i grafiką osób, które stoją przed wyborem dalszej ścieżki edukacyjnej. Kolorowe i żartobliwe komiksy przyciągają wzrok i intrygują odbiorców. Dodatkowo hasła wpisane pod historyjkami w niebanalny sposób mówią o szkole i możliwościach jakie daje nauka w WSR, np. „A dziwak to brzmi jak komplement”, „Rób co kochasz i zarabiaj pieniądze”.

Nową kampanię reklamową można zobaczyć na metrobordach na stacjach warszawskiego metra, w wybranych tytułach prasowych (m.in. Gazeta Wyborcza, dziennik Metro), a także – w wydaniu ambientowym – w Multikino Ursynów oraz w stołecznych klubach. WSR prowadzi także spójną i regularną komunikację na Facebook’u oraz komunikatorach blip.pl i twitter.com. Na swoim Facebook’owym profilu zamieszcza zdjęcia z życia szkoły, aktualne informacje o dniach otwartych, ciekawe news’y ze świata reklamy, filmu, fotografii, grafiki i PR oraz wspiera działalność swoich słuchaczy, absolwentów i partnerów.

W ramach tegorocznej kampanii na ścianach oraz elewacji zewnętrznej siedziby WSR pojawiły się szablonowe graffiti przedstawiające charakterystyczne fragmenty starych reklam, wykonane przez słuchaczy pod okiem artystki Moniki Waraksy. Na jednej ze ścian, w ramach warsztatów TOSTER, powstał także imponujący mural prezentujący w formie symbolicznej proces twórczy artysty.

Kampania promocyjna potrwa do końca września 2011 roku. Do tego czasu Warszawska Szkoła Reklamy pojawi się jako partner na wielu imprezach, m.in. na Festiwalu Gwiazd w Żyrardowie, gdzie zaprezentuje wystawę Polskiego Muzeum Reklamy, fotografie i grafiki swoich słuchaczy i absolwentów. WSR weźmie także udział także w targach design’u, sztuki i mody Need For Street, w szeregu targowych imprez edukacyjnych oraz eventach plenerowych Filmowa Stolica.

Warszawska Szkoła Reklamy

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.