Sephora unowocześnia swoje perfumerie – Portal PR - 24PR




Sephora unowocześnia swoje perfumerie

14.07.2011 Kategoria: NIERUCHOMOŚCI, Placówki. Autor: admin

 Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce, dokonuje zmian w wystroju swoich sklepów. Mają one na celu stworzenie jeszcze bardziej przyjaznej klientowi przestrzeni. Najbliższe otwarcie przearanżowanej perfumerii zaplanowano na 15 lipca 2011 r. w katowickim centrum handlowym Trzy Stawy. Z tej okazji dla klientów przygotowano liczne atrakcje. Projekt modernizacji perfumerii Sephora w najbliższym czasie obejmie przynajmniej 11 wybranych lokalizacji  w całej Polsce, tym m.in. największą perfumerię w centrum handlowym Arkadia w Warszawie. Perfumeria w centrum handlowym Trzy Stawy to kolejna na liście perfumerii objętych programem modernizacji.

Zmiany wystroju wybranych lokalizacji Sephora podyktowane są przede wszystkim chęcią zapewnienia jeszcze większego komfortu dla klientów i przyjemności z zakupów. Stąd też w odświeżonych perfumeriach zastosowano m.in. nowy, jeszcze czytelniejszy koncept ustawienia asortymentu. Ponadto, w wielu perfumeriach, zgodnie ze strategią firmy, zostaną wprowadzone dodatkowe usługi, takie jak manicure czy profesjonalna regulacja i makijaż brwi (tzw. Brow Bary prowadzone przez markę Benefit). Podłogi Sephora pokryje błyszczący granit, dzięki czemu cała przestrzeń perfumerii zdecydowanie się rozświetli. Nowością będą także charakterystyczne czarno-białe kolumny, które usytuowane zostaną przy wejściu do perfumerii – motyw znany już z nowo otwartych perfumerii Sephora.

„Zmiany w aranżacji perfumerii Sephora przeprowadzamy z myślą o naszych klientach. Chcemy, aby każdy czuł się w Sephora jeszcze bardziej komfortowo i mógł wygodnie poruszać się po perfumerii, a także z łatwością odnajdował interesujące go produkty. Zmiany nie będą identyczne w każdej lokalizacji, gdyż na każdą perfumerię patrzymy indywidualnie, a wprowadzane innowacje będą szyte na miarę, w zależności od konkretnych potrzeb. Dzięki temu każda Sephora będzie nie tylko spełniała nasze najwyższe standardy, ale także będzie dostosowana do lokalnych oczekiwań” – powiedziała Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu, Sephora Polska. 

Otwarciom przearanżowanych perfumerii towarzyszyć będą liczne atrakcje dla klientów. W Sephora w centrum handlowym Trzy Stawy w Katowicach, w dniach 15-17 lipca na klientów będą czekać m.in. pokazy makijażu oraz konsultacje kosmetyczne.


Sephora to unikalna koncepcja sprzedaży kosmetyków obecna na polskim rynku od 12 lat. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Każdy sklep zaprojektowany jest jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. To wszystko,  w połączeniu z dbałością o każdy szczegół, wyróżniającą się estetyką wnętrz, elegancką kolorystyką  i muzyką tworzoną przez światowej sławy DJ-ów, powoduje, że zakupy w perfumeriach Sephora są dla klientów prawdziwą przyjemnością.

Sukces Sephora został osiągnięty dzięki nadaniu priorytetu takim wartościom, jak: jakość, innowacyjność, emocjonalność i kreatywność. Kreując trendy w świecie kosmetyków Sephora, jako pierwsza sieć, wprowadziła do szerokiej dystrybucji marki „doktorskie” opracowane przez najlepszych lekarzy z dziedziny chirurgii estetycznej, np. dr Brandt, Sampar, StriVectin.

Według badań GfK Polonia z czerwca 2010 r. Sephora posiada najbardziej wyróżniający się wizerunek spośród wszystkich perfumerii obecnych na rynku polskim i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą zasady i konwenanse.

Sephora została założona we Francji w 1970 r., a od 1997 r. jest częścią Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji w dziedzinie produktów luksusowych. Marki LVMH wyróżnia doskonałe rzemiosło, kreatywność i wizjonerstwo, a także innowacyjność. Ucieleśniają one świat marzeń  i fantazji oraz wyszukania i elegancji. W Polsce Sephora prowadzi 83 perfumerie w największych miastach.

Sephora Polska

 

Questia Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.