Smartlink promuje „Miasto Innowacji” – Portal PR - 24PR




Smartlink promuje „Miasto Innowacji”

11.07.2011 Kategoria: Realizacje. Autor: admin

Firma Smartlink wygrała przetarg publiczny dla Urzędu Miasta Łodzi na realizację kampanii promocyjnej „Łódź – Miasto Innowacji.” Projekt dotyczy wypromowania Łodzi jako miejsca dynamicznie rozwijającego się dzięki innowacyjnym i kreatywnym pomysłom swoich mieszkańców i przedsiębiorców.

W ramach kampanii zaplanowano organizację ogólnopolskiej konferencji o tematyce innowacyjnej oraz przeprowadzenie konkursu dla przedsiębiorców „Łódź Proponuje – Innowacyjni i Kreatywni”. Smartlink odpowiedzialny jest za działania promocyjne dotyczące konferencji i konkursu, w tym: media relations, e-marketing, reklamę, opracowanie i wydanie biuletynów, zrealizowanie filmów o laureatach konkursu. Ponadto firma koordynuje całość prac związanych z logistyką i przygotowaniem konferencji i szkoleń dla finalistów konkursu. Kampania ma trwać do stycznia 2012 roku. Projekt „Łódź-Miasto Innowacji”, firma realizuje po raz drugi.

Celem konkursu organizowanego dla Urzędu Miasta Łodzi jest propagowanie  twórczych i innowacyjnych postaw w biznesie oraz podniesienie poziomu świadomości społecznej 
na temat znaczenia twórczości i innowacji. W wyniku konkursu wyodrębnione zostaną produkty i usługi, które są nie tylko innowacyjne, lecz także ciekawie zaprojektowane, estetycznie opakowane czy oryginalnie wypromowane. Więcej informacji o konkursie na stronie www.lodzproponuje.pl.

Smartlink specjalizuje się w promocji programów informacyjno-promocyjnych i Funduszy Europejskich. Jest współtwórcą i koordynatorem takich projektów jak: „Polska Pięknieje – 7 Cudów Funduszy Europejskich”, „Promuj z pomysłem”, „Kampania promocyjno-informacyjna PO KL” oraz wiele innych projektów popularyzujących dobre praktyki.

Smartlink Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.