Think Kong promuje nowy start-up – Portal PR - 24PR




Think Kong promuje nowy start-up

14.07.2011 Kategoria: Realizacje. Autor: admin

Think Kong poprowadzi w Internecie działania promocyjne dla nowego innowacyjnego projektu Centrum Rozwoju Świadomości Finansowej. Nowy start-up już jesienią ma zaprezentować innowacyjną usługę związaną z planowaniem finansów osobistych.

Agencja interaktywna Think Kong wygrała przetarg na przygotowanie strategii i realizację kampanii promującej projekt realizowany przez Centrum Rozwoju Świadomości Finansowej. W ramach podpisanej umowy agencja Think Kong będzie odpowiedzialna za zaplanowanie i prowadzenie działań wspierających wprowadzenie na rynek innowacyjnej usługi dotyczącej planowania finansów osobistych. Projekt Centrum Rozwoju Świadomości Finansowej jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka 8.1. Start nowej usługi wspieranej przez kampanię agencji Think Kong jest zaplanowany na wczesną jesień b.r. Jej adresatami są osoby prywatne oraz klienci biznesowi – firmy zajmujące się doradztwem finansowym.

Za koordynację projektu z ramienia agencji interaktywnej Think Kong odpowiedzialny jest zespół kierowany przez Martę Odrzywolską. Za kreacje odpowiedzialna jest Iwona Piechocka, art director agencji.

Centrum Rozwoju Świadomości Finansowej to nowa spółka, powstała w 2009 r.  Firma tworzy i planuje rozwijać innowacyjną usługę elektroniczną związaną z planowaniem finansów osobistych. W ub. roku, w ramach umowy podpisanej z PARP rozpoczęła realizację projektu dofinansowanego w ramach programu PO IG 8.1.

Think Kong to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos 

On Board Public Relations Sp. z o.o.

www.onboard-sanmarkos.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.