KFC rozpoczyna nową kampanię wizerunkową – Portal PR - 24PR




KFC rozpoczyna nową kampanię wizerunkową

17.08.2011 Kategoria: Marketing internetowy. Autor: admin

KFC wprowadza kolejną już tego lata rewolucyjną zmianę – nowe hasło marki – „SO GOOD”, które zastąpi dotychczasowe „Life tastes great!”. Po raz pierwszy nowy claim pojawi się w rozpoczynającej się właśnie kampanii wizerunkowej marki „Poznaj nas bliżej!”. Jej celem jest podkreślenie najwyższej jakości produktów w KFC w wiarygodny dla konsumenta sposób – pokazując restauracje KFC… od kuchni!
Nowe hasło marki „SO GOOD” w wyjątkowo plastyczny sposób pozwala na budowanie wizerunku marki KFC, obalanie istniejących na jej temat mitów, w jeszcze bardziej niż dotąd przekonujący sposób.

„Celowo pozwalamy bohaterom najnowszego spotu w naszej kampanii TV wyrazić swoje wątpliwości.” – mówi Anna Bednarska, Senior Brand Manager KFC. „Podejmujemy z nimi w ten sposób swego rodzaju dialog, aby tym mocniej podkreślić jakie naprawdę jest KFC, co sprawia, że nasze kurczaki smakują wyjątkowo. Recepta jest prosta: świeże kurczaki, przygotowywane ręcznie w każdej restauracji, przez kucharzy, tuż przed podaniem. Tylko tyle i aż tyle! W tej kampanii nie ograniczamy się do mówienia, że to co oferuje KFC jest SO GOOD. Przede wszystkim mówimy dlaczego można w to uwierzyć, zachęcając: Poznaj nas bliżej! Poznaj nas od kuchni!”.

Ten kluczowy przekaz kampanii uwiarygodnia dodatkowo sposób realizacji nowego spotu, odwołujący się do wzorców, specyficznego „języka filmowego”, które bliskie są grupie docelowej KFC. Szybki montaż, dynamika wewnątrz kadrów, zestawienie ze sobą różnorodnych obrazów, które silnie spaja przekaz merytoryczny – to pełna energii, zwracająca uwagę forma.

Kampania telewizyjna „Poznaj nas bliżej!” stanowi jeden z elementów zintegrowanej kampanii 360°, która obejmuje także Outdoor (w tym kampanię teserową) w 9 największych miastach Polski, wsparcie PR, niestandardowe działania on-line, które realizowane będą stopniowo w nadchodzących miesiącach. Zmiany wyraźnie widoczne są także w restauracjach, począwszy od materiałów POS, strojów obsługi, aż po zupełnie nowy, autorski koncept restauracji transparentnej (KFC Trakt Brzeski) – z otwartą, widoczną dla Gości kuchnią, gdzie przygotowywanie dań odbywa się „na oczach” klienta.

30’ i 15’ spoty „Poznaj nas bliżej” wyświetlane są począwszy od 12 sierpnia na antenie stacji ogólnopolskich: Polsat, TVN, TVN Package, Discovery Package, Polsat Package oraz At Media max.

Za przygotowanie strategii komunikacji 360stopni, we współpracy z KFC, odpowiada agencja Red8 Communications. Agencja jest także autorem kreacji kampanii ATL (TV, OOH) oraz materiałów POS i niestandardowych rozwiązań w restauracjach, odpowiada też za stronę www marki. Reklama telewizyjna wyprodukowana została przez studio filmowe Propeller Film. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD. Działania w SM prowadzone są wewnętrznie przez dział marketingu KFC. Działania PR w ramach kampanii są domeną agencji Solski Burson-Marsteller.

***

KFC – to najpopularniejsza, światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.