Turniej Right Guard Streetball Cup 2011 zakończony – Portal PR - 24PR




Turniej Right Guard Streetball Cup 2011 zakończony

02.08.2011 Kategoria: Sport. Autor: admin

Gorące zmagania turnieju Right Guard Streetball Cup 2011 zakończyły się wielkim finałem 30 lipca w Warszawie. Tego samego dnia odbyła się uroczysta konferencja prasowa połączona ze zbiórką funduszy na cele charytatywne. Zwycięski zespół, Czwórka Drombo z Lublina, poleci do Stanów Zjednoczonych na mecz ligi NBA, a dzięki sportowym zmaganiom dziennikarzy i aktorki Marty Wierzbickiej, trzydzieścioro dzieci wyjedzie na obóz sportowy organizowany przez Fundację Marcina Gortata MG13. Obie nagrody ufundowała marka Right Guard.

Konferencja prasowa rozpoczęła się oficjalnym ogłoszeniem zwycięzców turnieju Right Guard Streetball Cup 2011. Nagrody wręczyli szczęśliwym sportowcom brand manager marki Right Guard, Gracjan Duda, oraz najlepszy polski koszykarz i jednocześnie jedyny Polak w lidze NBA, Marcin Gortat. Spotkanie poprowadził znany komentator sportowy Mirosław Noculak. Główną nagrodą turnieju jest wyjazd do Stanów Zjednoczonych na mecz Phoenix Suns oraz spotkanie z polską gwiazdą koszykówki.  

 „Zawodnicy Czwórki Drombo będą mieli okazję na własne oczy zobaczyć wszystko to, co widzą „od kuchni” tylko wybrańcy, czyli Phoenix Suns – począwszy od wejścia przez garaż zarezerwowany dla zawodników, przez szatnię, gdzie można zdobyć cenny autograf, a skończywszy na obejrzeniu na żywo meczu Phoenix Suns” – powiedział na konferencji Gracjan Duda, brand manager marki Right Guard. – „Marka Right Guard od 2008 jest oficjalnym partnerem NBA w Stanach, dlatego też zdecydowaliśmy się pokazać kawałek tego świata zwycięzcom turnieju Right Guard Streetball Cup 2011”.

Gracjan Duda z dumą ogłosił także oficjalne rozpoczęcie współpracy z Marcinem Gortatem jako ambasadorem marki Right Guard w Polsce. Jak stwierdził, „Right Guard w USA to NBA, a NBA w Polsce to Marcin Gortat”. Sam koszykarz przyznał, że używa kosmetyków Right Guard i że dają mu one duże poczucie komfortu i pewności.

„Z Right Guardem spotykam się od samego początku mojej kariery zawodowej w Stanach. I, podobnie jak wielu graczy NBA, nie skłamię, jeśli powiem, że jest naprawdę skuteczny”
– podkreślił Marcin Gortat.

Konferencja zakończyła się zapowiedzią promocji konsumenckiej Right Guard, w której główną nagrodą jest także wyjazd do Stanów Zjednoczonych na mecz Phoenix Suns, identyczny jak ten ufundowany dla zwycięzców turnieju. Szczegóły na temat promocji zostaną podane w osobnym komunikacie.

Zwieńczeniem spotkania i całego dnia sportowych zmagań był mecz streetball, w którym dwie drużyny dziennikarzy zmierzyły się na boisku ramię w ramię z Marcinem Gortatem w walce o wyjazd grupy dzieci na obóz sportowy. Każdy zdobyty punkt oznaczał jedno dziecko, które może pojechać. Walka na boisku, mimo ulewnego deszczu i śliskiej nawierzchni, była niezwykle wyrównana i zacięta, a mecz zakończył się wynikiem 15:12 dla drużyny grającej w żółtych kamizelkach. Po meczu odbyła się dogrywka – rzuty osobiste, które także były punktowane. Jeden z nich został wykonany przez aktorkę Martę Wierzbicką, a ostatni przez Marcina Gortata. Dzięki zaangażowaniu i wsparciu przybyłych Gości na obóz treningowy organizowany przez Fundację Marcina Gortata MG13 pojedzie aż trzydzieścioro dzieci.

Right Guard dla sportu

Jednym z priorytetów marki Right Guard jest działanie na rzecz aktywnego i zdrowego stylu życia. Jest to misja, która najlepiej odzwierciedla się we współpracy marki ze światowej sławy zespołami sportowymi. Right Guard już od 2008 roku jest oficjalnym dezodorantem ligi NBA. To zrozumiałe – produkty Right Guard są stworzone dla mężczyzn, którzy chcą mieć kontrolę nad wszystkim, a przede wszystkim nad swoim ciałem.

Right Guard zapewnia ochronę przed poceniem się i nieprzyjemnym zapachem aż przez 72 h. Nawet kiedy mężczyzna jest superaktywny, innowacyjna formuła zawierająca molekuły srebra skutecznie reguluje proces pocenia. Right Guard zapewnia komfort tym najbardziej aktywnym z aktywnych. Nieważne, czy grasz w kosza, jeździsz na motorze czy biegniesz w maratonie – z Right Guard poczujesz się ekstremalnie bezpiecznie.

Fundacja Marcina Gortata MG13

Głównym celem Fundacji Marcina Gortata MG13 jest pomoc młodym ludziom w realizacji ich marzeń i sportowych ambicji. Fundacja m.in. organizuje obozy i treningi szkoleniowe dla dzieci i młodzieży; ustanawia stypendia dla znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji życiowej lub materialnej oraz uzdolnionych uczniów i studentów; a także organizuje zajęcia i klasy sportowe.

Jednym z najważniejszych przedsięwzięć realizowanych przez Fundację jest Marcin Gortat Camp, coroczny cykl treningów koszykarza Phoenix Suns z dziećmi oraz spotkań z fanami koszykówki. Jeszcze w tym roku pod patronatem Fundacji rozpocznie działalność niepubliczna Szkoła Mistrzostwa Sportowego Marcina Gortata z klasami koszykówki, siatkówki i piłki nożnej. Warto podkreślić, że za naukę w szkole nie będzie pobierane czesne. Najnowszym przedsięwzięciem Fundacji jest uruchomienie, wspólnie z władzami Łodzi oraz Fundacją Realu Madryt, zespołu szkół ponadpodstawowych, w którym umiejętności zdobywać będą przyszli specjaliści budowlani. W godzinach pozalekcyjnych uczniowie będą mogli uczestniczyć w treningach sportowych, których model opracowali specjaliści Fundacji Realu Madryt.

Streetball

Streetball, czyli koszykówka „uliczna”, jest odmianą koszykówki, w którą gra się najczęściej na dworze – na asfalcie, bruku, kostce – a czasem też na sali. Nacisk na zasady jest mniejszy niż w koszykówce, stosuje się głównie te podstawowe. Często to gracze sami ustalają zasady gry. Mecze rozgrywane są na 1 lub 2 kosze. W streetballu, inaczej niż w koszykówce, nie trzeba grać w drużynach pięcioosobowych – drużyna może liczyć trzech, a nawet zaledwie dwóch graczy.

Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: środków piorących i czystości, kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała oraz klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych. Założona w 1876 roku firma jest światowym liderem w branżach produktów konsumenckich oraz dla przemysłu, oferując tak znane marki jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia 48 tysięcy pracowników. W 2010 roku wartość sprzedaży wyniosła 15,1 miliarda euro, a skorygowany zysk operacyjny 1,86 miliarda euro. Akcje uprzywilejowane Henkla wchodzą w skład najważniejszego niemieckiego indeksu giełdowego DAX, a sama spółka jest ujmowana w rankingu Fortune Global 500.

 Dział PR Henkel Polska

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.