Moto Target Public Relations – PR dla firm motoryzacyjnych – Portal PR - 24PR




Moto Target Public Relations – PR dla firm motoryzacyjnych

07.09.2011 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Z dniem 05.09.2011 r. swoją działalność rozpoczęła nowa agencja PR – Moto Target Public Relations. Działania firmy będą ukierunkowane na realizację kompleksowych usług z zakresu PR i marketingu dla firm z branży motoryzacyjnej.

Marka Moto Target narodziła się w 2004 roku. Przez 7 lat firma spełniała się w roli agencji informacyjnej, która skupiała wokół siebie dziennikarzy motoryzacyjnych i oddziały PR firm motoryzacyjnych z całej Polski. Trzy najważniejsze filary Moto Target stanowiły:

•   portal dla dziennikarzy branżowych Mototarget.pl
•  wydawnictwo custom publishing
•  zespół tłumaczy wyspecjalizowanych w przekładach technicznych.

„Po sześciu latach współpracy z największymi partnerami motoryzacyjnymi w Polsce (m.in BMW, Honda, Mitsubishi, VW, czy Ford) doszliśmy do wniosku, że posiadamy wystarczająco duże doświadczenie, by nie tylko przekazywać informacje, ale również uczestniczyć w aktywnym procesie ich tworzenia. W 2010 roku monitoring polskiego Internetu wykazał ponad 2 tys. cytatów z naszych publikacji, w kilkuset portalach, co przełożyło się na wysoki, łączny ekwiwalent reklamowy, szacowany na 1 751 875 zł za rok 2010, dla wszystkich cytowanych publikacji mówi Robert Szczerbaniak, dyrektor  i właściciel Moto Target PR.

„Nasze aktualne usługi dedykujemy nie tylko gigantom, ale również firmom lokalnym. Polscy  przedsiębiorcy z branży motoryzacyjne zaczęli zauważać potrzebę zorganizowanych działań wizerunkowych. Nie wszyscy wiedzą jednak, jak to robić, często mniejszych firm nie stać jeszcze na tworzenie działu lub etatu. Tu widzimy rolę dla naszego zespołu i jego doświadczeń, którymi chętnie dzielimy się z partnerami” – dodaje Szczerbaniak.

Poza klasycznymi usługami z zakresu PR i wsparcia marketingowego, Moto Target Public Relations nadal oferuje klientom możliwość produkcji cyklicznych magazynów custom publishing. Nowością w ofercie firmy są „customy” dla użytkowników tabletów i telefonów komórkowych. „Klasyczny, papierowy magazyn przeniesiony w świat multimediów, całkowicie zmienia swoje oblicze. Nie jest już statyczny, nie limituje liczby zdań, zdjęć, czy filmów. Przykładem potencjału przekazu poprzez sieć jest sukces mediów społecznościowych i sklepów on-line” – zwraca uwagę Szczerbaniak.

Agencja właśnie podpisała umowę na roczną obsługę  PR holdingu Autotraper.

Moto Target Public Relations

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.