Nowe szaty Harnasia – Portal PR - 24PR




Nowe szaty Harnasia

13.10.2011 Kategoria: Marka. Autor: admin

Na początku października na półkach sklepowych jedna z największych marek piwnych w Polsce z portfela Carlsberg Polska – Harnaś, pojawiła się w nowej szacie graficznej. Nowe opakowania podkreślają stałą, wysoką jakość piwa Harnaś.

Na nowych etykietach i puszkach marka Harnaś eksponuje krystalicznie czystą wodę, złoty jęczmień i dojrzały chmiel. Te starannie wybierane składniki gwarantują niezmienną, wysoką jakość piwa Harnaś, wielokrotnie potwierdzaną wygranymi na prestiżowych konkursach piwnych zarówno w Polsce, jak i w Europie.

„Marka Harnaś od lat dba o to, aby nasi konsumenci, sięgając po swoje ulubione piwo, nigdy nie zawiedli się jego smakiem” – mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager. „Nową szatą graficzną chcemy podkreślić, iż piwo Harnaś jest warzone ze starannie wyselekcjonowanych składników, które gwarantują niezmienność receptury oraz jakość, płynącą z doświadczenia piwowarów z Browaru Okocimdodaje Jacek Stefaniak.

Nowa szata graficzna opakowania piwa Harnaś zastąpi dotychczasową promocyjną, która funkcjonowała na rynku od marca bieżącego roku i związana była z cieszącą się ogromnym zainteresowaniem wśród konsumentów promocją „Harnaś Miliony Piw Rozdaje”.

Ciszewski Public Relations

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.