Sieć handlowa „Polski Sklep JEDYNKA” ma 20 lat – Portal PR - 24PR




Sieć handlowa „Polski Sklep JEDYNKA” ma 20 lat

02.10.2011 Kategoria: Handel, Placówki. Autor: admin

Dwie dekady temu w Rzeszowie powstał pierwszy sklep o nazwie „JEDYNKA”. Od tego czasu na Podkarpaciu w szybkim tempie powstawały kolejne hipermarkety, których otwarcia często oznaczały śmierć osiedlowych sklepików. Mimo, dużej rywalizacji tutejsza sieć handlowa „Polski Sklep JEDYNKA” ma na swoim koncie wiele sukcesów, a w tym roku obchodzi 20-lecie istnienia.

Największa na Podkarpaciu sieć handlowa – „Polski Sklep JEDYNKA” ma już 20 lat!
Obecnie to 22 sklepy zlokalizowane nie tylko w Rzeszowie ale również w innych miastach na Podkarpaciu. Jak wspomina Jan Jurkiewicz, Prezes Zarządu JEDYNKA S.A. początki nie były łatwe – kiedy zaczynaliśmy, w latach 90 stosunkowo prosto było otworzyć swój własny biznes, problem polegał na jego utrzymaniu i przetrwaniu na trudnym rynku. Do dziś pamiętam, jak ciężko pracowaliśmy przy pierwszym sklepie. Każdego dnia razem z żoną musieliśmy zadbać o wszystko. Codziennie zabiegaliśmy o to, aby nie zawieść klientów. 

I choć od czasu powstania pierwszego sklepu, rynek zmienił się diametralnie, tutejsza sieć handlowa nie narzeka na brak klientów. Od lat ma stałych zaufanych odbiorców, na których wielko powierzchniowe, markety nie robią wrażenia.

W czym tkwi fenomen „Jedynki”? Dlaczego tak duża grupa konsumentów wybiera te sklepy? Sieć handlowa „Polski Sklep JEDYNKA” ma długoletnią tradycję, dobrą opinie, a co najważniejsze zaufanie. Nasi klienci niezmiennie cenią sobie świeżość i jakość dostępnych u nas produktów. Ponadto, konsumenci osiedlowe sklepy traktują jako część lokalnej społeczności. Nie bez znaczenia jest także dogodna i bliska lokalizacja oraz fakt, że na zrobienie zakupów wystarczy czasami nawet kilka minut – wyjaśnia Jan Jurkiewicz.

Jak w ciągu dwóch dekad zmieniła się „Jedynka”? Kierunki rozwoju i zmiany jakie na przestrzeni minionych 20 lat wdrożyliśmy wytyczone zostały przez naszych klientów, ich oczekiwania i preferencje. Od lat 90 kiedy powstawały pierwsze punkty sprzedaży o nazwie „Jedynka” znacznie ewaluowaliśmy. Punktem zwrotnym było uruchomienie w 2009 roku pierwszego w Rzeszowie spożywczego sklepu internetowego – dodaje Jan Jurkiewicz.

W najbliższych planach znajduje się rozbudowa sieci o kolejne punkty sprzedaży o nowoczesnym standardzie wyposażenia i poszerzonych stoiskach produktów świeżych i ekologicznych. W zamyśle są również spore inwestycje w szkolenia personelu, podnoszące ich umiejętności i jakość obsługi klienta. Ponieważ jak mówi Jan Jurkiewicz – największą wartością „Jedynki” jest zaangażowany zespół, codziennie budujący sukces naszej sieci. W następne lata wkraczamy zmobilizowani uznaniem klientów i optymistycznymi prognozami na przyszłość. Mimo upływu czasu nasza dewiza pozostaje taka sama – dbamy o potrzeby konsumentów, bo to dla nich jesteśmy. Niezmiennie, od 20 lat „kochamy naszych klientów”. I nadal będziemy – podsumowuje.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.