SparkPark wdraża identyfikację wizualną grupy – Portal PR - 24PR




SparkPark wdraża identyfikację wizualną grupy

19.10.2011 Kategoria: Logotypy, Wizualizacja. Autor: admin

Grupa SparkPark, do której należą spółki Fabryka Pomysłów, Krewcy Krawcy  oraz Media Shop, zakończyła prace nad wdrożeniem własnych standardów  graficznych i identyfikacyjnych.

W ramach corporate identity Grupy SparkPark dział kreacji Fabryki Pomysłów zaprojektował logotyp i dobrał kolorystykę (czerń, biel i złoto), rodzaje  czcionek oraz sposoby wykorzystania materiałów graficznych związanych z  użyciem nazwy.

Uruchomiono także ministronę www.sparkpark.pl – z opisem filozofii działania grupy oraz spółek wchodzących w jej skład.

Grupa utworzona została na bazie Fabryki Pomysłów, agencji funkcjonującej od 2006 r. i początkowo projektującej działania ambientowe. W 2009 r. z jej struktur wyodrębniono specjalistyczne usługi, tworząc dwie nowe spółki, które przejęły część kompetencji agencji macierzystej.

Dotychczas grupa nie promowała swojej nazwy, ponieważ stawiała na organiczny rozwój poszczególnych firm. Każda z nich specjalizuje się w innym obszarze usług: Fabryka Pomysłów jest agencją marketingu 360 stopni, Krewcy Krawcy to firma specjalizująca się w działaniach typu non standard (ambient media, guerilla i field marketing), natomiast Media Shop jest agencją reklamy zewnętrznej z własną siecią nośników OOH.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.