Praca na pełnych obrotach – Portal PR - 24PR




Praca na pełnych obrotach

07.11.2011 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Od kwietnia zeszłego roku Agencja Pełka Creatives jest odpowiedzialna za realizację projektów komunikacyjnych dla stali powlekanej Colorcoat® firmy Tata Steel na polskim rynku. Dużym sukcesem okazały się propozycje layout’u przygotowanego dla Klienta, które będą wykorzystane do promocji marki w innych wybranych krajach europejskich, gdzie kluczowym jest skupienie się na rynku mieszkaniowym.

Pomyślne i efektywne działania BTL Agencji zaowocowały nawiązaniem stałej współpracy z drugim, co do wielkości, producentów stali w Europie. Pozwoliło to również na rozszerzenie działań o public relations, czym od 2011 roku zajmuje się zespół Pełka PR.

Europejska spółka Tata Steel (dawniej Corus) jest drugim, co do wielkości producentem stali na „starym kontynencie”. Główna produkcja stali mająca miejsce w Wielkiej Brytanii i Holandii dostarcza stal i zaopatruje w nią powiązane rynki takie jak, budownictwo, motoryzacja, opakowania, urządzenia do podnoszenia i kopania oraz wiele innych, wymagających rynków na całym świecie. Firma Tata Steel jest jednym z dziesięciu największych światowych producentów stali. Łączna produkcja grupy wynosi ponad 28 mln ton i zatrudnia około 80.000 pracowników na czterech kontynentach.

Pełka Creatives zajmuję się promowaniem polskiej strony internetowej Colorcoat®, a także prowadzi kampanię internetową strony. Zespół prowadzi nadzór nad całym procesem produkcyjnym materiałów reklamowych zlecanych na rynek polski. Nawiązuje współpracę z domami mediowymi i stale poszukuje obszarów, w których można promować produkt Colorcoat®. Efekty pracy Agencji zostały docenione przez Tata Steel, która pojęła decyzję o wykorzystaniu materiałów przygotowanych dla Colorcoat® przez Agencję poza terenem Polski.

Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie niektórych kreacji na innych kluczowych europejskich rynkach mieszkaniowych, ze względu na wybitne, twórcze podejście, które będzie niezwykle przydatne do komunikacji marki Colorcoat® na pozostałych rynkach mieszkaniowych – mówi Lindsay Andrews z Tata Steel.

Zespół Pełka PR intensywnie prowadzi media relations skupiając się głównie na kontaktach z pismami budowlanymi i mieszkaniowymi. W maju zorganizowała press-tour do Wielkiej Brytanii, dzięki któremu dziennikarze specjalizujący się w branży budowlanej mogli od środka poznać firmę Tata Steel i jej zakład w Shotton. Pełka PR zajmuje się tworzeniem case studies prezentujących budynki, zarówno prywatne, jak i przemysłowe, które zostały zbudowane z wykorzystaniem stali powlekanej Colorcoat®. Jednym z zadań agencji było zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu fotograficznego Colorcoat® Tata Steel z nagrodami dla właścicieli domów – profesjonalną sesją zdjęciową i studium przypadku z wypowiedziami laureatów

PEŁKA PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.