Wydawnictwo G+J poszerza współpracę z Magdaleną Swobodą-Młynarczyk – Portal PR - 24PR




Wydawnictwo G+J poszerza współpracę z Magdaleną Swobodą-Młynarczyk

01.12.2011 Kategoria: Biuro prasowe. Autor: admin

Wydawnictwo G+J Polska podjęło decyzję o poszerzeniu współpracy z Magdaleną Swobodą-Młynarczyk, dotychczas zajmującą się działaniami PR dla pionu pism naukowo-podróżniczych. Począwszy od 1 grudnia br. Swoboda zajmie się komunikacją zewnętrzną i strategią PR dla całego Wydawnictwa.

Rozszerzenie zakresu działań jest konsekwencją blisko 5-letniej współpracy. W ramach umowy Magdalena Swoboda-Młynarczyk będzie odpowiadała za przygotowanie i realizację strategii PR oraz opiekę PR nad wszystkimi pionami wydawniczymi. W tym celu Swoboda powołała dedykowany zespół specjalistów PR, w skład którego weszli Wiktoria Sawicka i Radosław Wójcik.

Magdalena Swoboda-Młynarczyk współpracuje z Wydawnictwem G+J od marca 2007 r. Początkowo zajmowała się działaniami public relations dla tytułów „National Geographic Polska” i „Focus” oraz akcji specjalnych, następnie objęła pisma poradnikowe. Od 2009 r. współpracuje z Wydawnictwem jako agencja zewnętrzna świadcząc usługi dla miesięczników „National Geographic Polska” i „Traveler” oraz dla grupy tytułów pod marką „Focus”.

Wydawnictwo G+J zamierza kontynuować współpracę z dotychczasową agencją MG Network na zasadach projektowych.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.