Rusza III edycja Konkursu na e-biznes – Portal PR - 24PR




Rusza III edycja Konkursu na e-biznes

16.01.2012 Kategoria: Konkursy. Autor: admin

Nawet 700 000 zł na rozpoczęcie e-biznesu, profesjonalne doradztwo w opracowaniu biznesplanu i konsultacje w zakresie prawa, księgowości oraz pozyskania dotacji UE. To wszystko czeka na autorów najlepszych pomysłów na internetowe przedsięwzięcia, którzy wezmą udział w konkursie organizowanym przez ECDF. Właśnie rusza III edycja „Konkursu na e-biznes”.

„Konkurs na e-biznes” to szansa dla każdego, kto ma dobry pomysł na biznes w internecie i chce pozyskać środki na jego realizację. Organizator konkursu – ECDF, najskuteczniejsza firma doradcza w pozyskiwaniu środków z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (POIG) według rankingu magazynu „Fundusze Europejskie” z 2011 r., nagrodzi 5 najlepszych pomysłów na e-biznes. Laureaci mogą liczyć na kompleksową pomoc ekspertów ECDF, którzy dzięki zdobytej wiedzy i wieloletniej praktyce, tylko w ubiegłym roku pozyskali dofinansowanie dla 51 projektów w ramach działania 8.1 POIG, opiewających na sumę ponad 23 mln złotych. Łącznie, do tej pory firma uzyskała dotacje dla ponad 130 startupów. Skuteczność ECDF ma swoje odzwierciedlenie także w organizowanym od dwóch lat „Konkursie na e-biznes”.

– Poprzednie edycje „Konkursu na e-biznes” cieszyły się dużym zainteresowaniem uczestników, a sama inicjatywa okazała się znaczącym sukcesem. Potwierdzeniem tego jest nie tylko ponad 200 zgłoszeń innowacyjnych e-biznesów, które napłynęły w dotychczasowych odsłonach konkursu, ale przede wszystkim to, że wnioski opracowane przez ECDF dla laureatów głównej nagrody zostały zakwalifikowane do dofinansowania w ramach działania 8.1 POIG. Dzięki naszemu doświadczeniu z zakresu wspierania przedsiębiorczości i pozyskiwania unijnego dofinansowania, zwycięzca konkursu bardzo zwiększa swoje szanse na otrzymanie dotacji i sukces rynkowy – mówi Mariusz Kłobucki, prezes zarządu ECDF.

Laureat pierwszej nagrody może liczyć na kompleksową pomoc w zdobyciu dofinansowania do 490 000 zł w ramach działania 8.1 POIG oraz pozyskaniu inwestora, który – w zamian za objęcie części udziałów – zagwarantuje wkład własny pomysłodawcy nawet do 210 000 zł. ECDF wesprze zwycięzcę kapitałem oraz doradztwem specjalnie oddelegowanego zespołu ekspertów, dedykowanych do pracy ze zwycięzcą konkursu. Poza główną nagrodą, przewidziano cztery nagrody za drugie miejsce obejmujące pomoc w stworzeniu planu sfinansowania e-biznesu w oparciu o opisany pomysł – do dwóch godzin konsultacji ze specjalistami z zakresu dotacji UE. Prace będą oceniane przez jury w składzie:

Mariusz Kłobucki – Prezes Zarządu Grupy ECDF
Bartłomiej Łukaszewicz – Partner Zarządzający Grupy ECDF
Michał Olszewski – Manager Inwestycyjny w LMS Invest
Bartłomiej Gola – Partner Zarządzający w SpeedUp Venture Capital Group

Patronem merytorycznym III edycji „Konkursu na e-biznes” jest fundusz inwestycyjny LMS Invest specjalizujący się w inwestycjach na wczesnym etapie działania przedsiębiorstw (seed i startup). Uczestnicy konkursu mają więc szansę na zainteresowanie inwestora swoimi innowacyjnymi pomysłami i ich realizację przy wsparciu LMS Invest.

Tegoroczna edycja konkursu będzie jego trzecią odsłoną. Zwycięzcą pierwszej został projekt „PICADOO – innowacyjna reklama online”, a drugiej ACE (Augmented City Experience) innowacyjna platforma służąca do informowania o atrakcjach turystycznych, punktach handlowych i usługowych, które znajdują się w pobliżu użytkownika aplikacji.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, znajdujący się na stronie www.konkursnaebiznes.pl i  przesłać go do 13 lutego 2012 r.

Najlepsze pomysły na e-biznes poznamy 20 lutego 2012 r. Lista nagrodzonych pomysłodawców zostanie wówczas opublikowana na stronie internetowej konkursu.

dobocom

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.