Amway przekroczył poziom sprzedaży 10,9 miliarda USD – Portal PR - 24PR




Amway przekroczył poziom sprzedaży 10,9 miliarda USD

23.02.2012 Kategoria: Wieści za spółek. Autor: admin

Amway Polska, Warszawa, Polska, 23 lutego 2012 r. – Amway ma przyjemność poinformować, że w roku finansowym zakończonym 31 grudnia 2011, sprzedaż na światowych rynkach firmy przekroczyła poziom 10,9 miliarda USD.

Uzyskany wynik finansowy stanowi 17 procentowy wzrost w porównaniu ze sprzedażą zanotowanąw roku 2010, w którym osiągnięty został poziom 9,2 miliarda USD. Jest to szósty z rzędu rok wzrostu firmy Amway, a jedenasty w ciągu ostatnich 12 lat.

Istniejąca od ponad pięćdziesięciu lat firma jest również uznanym w świecie liderem branży sprzedaży bezpośredniej. Zajmuje wiodącą pozycję na kluczowych rynkach w Chinach, Indiach, Japonii i Tajlandii. Odzwierciedleniem wzrostu z 2011 roku jest zwiększenie udziału Amway w światowym rynku do ponad 10 procent.

Już od ponad 50 lat na świecie i 20 lat w Polsce Amway pomaga ludziom lepiej żyć dając możliwość rozwijania własnych przedsiębiorstw, które wspomaga poprzez silne marki i innowacyjne produkty – powiedziała Anna Pietrzak, Dyrektor Naczelny Amway Polska. Sukces na świecie zawdzięczamy milionom przedsiębiorców Amway, którzy realizują swoje cele we współpracy z AMWAY.

Ponad trzy miliony Przedsiębiorców Amway prowadzi działalność biznesową we współpracy z Amway w ponad 80 państwach i terytoriach na całym świecie.

Poza wsparciem udzielanym przedsiębiorcom, Amway angażuję się w unowocześnianie branży sprzedaży bezpośredniej na całym świecie oraz na rynkach, na których prowadzi działalność gospodarczą. Przedstawiciele kadry zarządzającej Amway zajmują ponad 50 najważniejszych w branży stanowisk na całym świecie. Przykładem jest choćby Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej, którego Anna Pietrzak, Dyrektor Naczelny firmy, jest członkiem zarządu.

Suplementy diety najlepiej sprzedającą się kategorią produktów

Inwestycje w silne globalne marki – NUTRILITE™ oraz ARTISTRY™ – pozwoliły przedsiębiorcom Amway z całego świata czerpać wysokie zyski ze sprzedaży suplementów diety i produktów kosmetycznych.

NUTRILITE to najlepiej sprzedająca się marka witamin i suplementów diety na świecie*, której sprzedaż w 2011 roku sięgnęła poziomu 4,7 miliardów USD. W ubiegłym roku sprzedaż Odżywki proteinowej NUTRILITE oraz witaminowo-mineralnego suplementu diety pochodzenia roślinnego DOUBLE X™ stanowiła ponad jedną trzecią poziomu sprzedaży produktów tej kategorii. Również w 2011 roku marka Nutrilite wprowadziła na rynek suplement diety MEMORY BUILDER™,Witaminę C Plus (o spowolnionym uwalnianiu), All–Plant Protein Powder (zestaw protein roślinnych).

W Polsce jednym z najlepiej sprzedających się produktów NUTRILITE jest Omega 3 oraz Glukozamina z Boswelią.

W 2011 roku produkty z kategorii kosmetyków i higieny osobistej wygenerowały wysoki poziom sprzedaży, sięgający 2,8 miliarda USD. Czołową pozycję w kategorii zajmuje marka ARTISTRY, która znajduje się wśród pięciu najlepiej sprzedających się marek prestiżowych kosmetyków do pielęgnacji skóry**. Jest również jedną z najlepiej sprzedających się marek na szybko rozwijającym się rynku w Chinach. Wprowadzony na światowe rynki w 2011 roku Intensywnie pielęgnujący piling regenerujący ARTISTRY to pierwszy produkt z nowej linii preparatów przeznaczonych do użytku domowego, których działanie zbliżone jest do działania kuracji stosowanych w profesjonalnych klinikach dermatologicznych. W ubiegłym roku wprowadzony został również Krem pod oczy Creme LX oraz linia kosmetyków pielęgnacyjnych dla mężczyzn marki ARTISTRY. W Polsce technologicznym nowatorstwem wyróżniało się wprowadzone Przeciwzmarszczkowe serum ujędrniające z linii ARTISTRY Intensive.

Sprzedaż produktów gospodarstwa domowego osiągnęła poziom 2,2 miliarda USD. Najlepiej sprzedającym się produktem z tej kategorii był System oczyszczania wody eSpring™, System oczyszczania powietrza ATMOSPHERE™ oraz linia produktów marki AMWAY HOME™. Sprzedaż produktów spoza kategorii suplementów diety, kosmetyków i produktów gospodarstwa domowego sięgnęła poziomu 600 milionów USD.

Globalna firma – lokalne potrzeby

Amway jest firmą globalna, która działa lokalnie i głęboko angażuje się wspierając lokalne społeczności i odpowiadając na potrzeby ośrodków, w których się udziela.

W 2011 roku, czyli dziewiątym roku kampanii prowadzonej na rzecz dzieci pod nazwą AMWAY ONE BY ONE™, przedsiębiorcom i pracownikom firmy udało się pomóc 1,5 miliona dzieciom pokrzywdzonym przez los, przekazując na cele pomocy 25 milionów USD oraz ofiarowując im 200 000 godzin wolontarystycznych. Od 2003 roku w ramach kampanii pomoc otrzymało 9,5 miliona dzieci. Na projekty charytatywne przekazano 168 milionów USD. Pracownicy Amway oraz współpracujący z firmą przedsiębiorcy na rzecz inicjatyw wspierających dzieci przepracowali jako wolontariusze 2,5 miliona godzin.

W Polsce Amway współpracuje z Fundacja Ewy Błaszczyk „AKOGO?” wspierając budowę kliniki „Budzik” oraz prowadząc kampanię edukacyjną „Pomóż Dziecku, gdy się Zakrztusi”. Firma współpracuje także z Fundacja Jaśka Meli „Poza Horyzonty.

Amway

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.